گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2 با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و Web3 معرفی شد

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2 با یک طراحی چشم‌نواز و بهره‌گیری از ترکیب هوش مصنوعی و بلاکچین Web3 همراه سخت‌افزار بالارده و البته قیمت فضایی رونمایی شد.

سال گذشته شرکت ورتو که به تولید گوشی‌های لوکس و گران قیمت مشهور است، از نخستین گوشی موبایل مبتنی بر Web3 جهان‌به‌نام METAVERTU 5G رونمایی کرد. حالا ورتو با کمک گرفتن از تجربیات قبلی خودش، یک گوشی لاکچری دیگر به‌نام METAVERTU2 را معرفی کرده که ترکیبی از هوش مصنوعی و Web3 را ارائه می کند. این دیوایس نه تنها هوشمند است، بلکه از امنیت بسیار بالایی نیز بهره می‌برد. در ادامه بیشتر با گوشی جدید ورتو آشنا خواهید شد.

گوشی ورتو METAVERTU2 ؛ هوشمند و امن با طعم Web3

گوشی جدید ورتو با فضای ذخیره‌سازی گسترده، مدل هوش مصنوعی برچسب‌گذاری روی اطلاعات و قابلیت‌های هوشمندی که وظایف مختلف را مدیریت می‌کنند، فراتر از یک تلفن همراه است. شعار این شرکت برای معرفی محصول جدیدش هم «یک مغز اضافه‌تر» است.

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2

هوش مصنوعی بشر را به عصر تازه‌ای می‌برد و ابزارهای مولدی مثل ربات چت ChatGPT در خط مقدم این تحول هستند. گوشی جدید متاورتو ۲ هم از فناوری بلاکچین Web3.0 برای برای ساخت یک سیستم امنیتی پیشرفته استفاده می‌کند و به‌صورت موازی با آن دو مدل هوش مصنوعی نیز در این دیوایس مشغول فعالیت هستند. این می‌تواند توازن بین تجربه کاربری و حفظ حریم خصوصی را به‌خوبی حفظ کند. اما چرا ورتو می‌گوید که این گوشی می‌تواند مغز دوم شما باشد؟ زیرا مشکلات را از دیدگاه شما تجزیه و تحلیل می‌کند و تجربیاتی را در اختیار کاربران می‌گذارد که پیشتر فقط در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده بودیم. این در واقع یک دستیار هوش مصنوعی تمام عیار است.

دستیار هوش مصنوعی ورتو علاوه بر انجام وظایف ساده، می‌تواند در چالش‌های روزمره مثل برنامه‌ریزی برای یک سفر، یادآوری تاریخ‌های تولد و حتی انتخاب کادو مناسب برای عزیزانتان هم به شما کمک کند. این دقیقا چیزی مثل شخصیت سامانتا در فیلم “Her” است. فراخواندن این دستیار نیز به‌سادگی فشردن یک دکمه روی گوشی خواهد بود.

یک دستگاه، سه سیستم

ورتو در این گوشی از یک سیستم رمزگذاری شده به‌نام METASPACE استفاده کرده که می‌تواند تنظیم اثر انگشت‌های متفاوت برای سیستم‌های مختلف را امکان‌پذیر کند. به‌لطف این ویژگی شما یک دستگاه موبایل خواهید داشت که از سه سیستم مجزا تشکیل شده است. به‌طور مثال می‌توانید تا چهار اپلیکیشن پیام‌رسان WeChat را روی آن نصب کرده و برای هر کدام یک اثر انگشت مجزا تعیین کنید.

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2

در اینجا شاهد حضور چیپ‌های TEE+SE و رمزگذاری سخت‌افزاری نیز هستیم. حافظه امن VBOX و بکاپ‌گیری از کلیدهای شخصی بلاکچین با KEYBOX نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. تمام این‌ها به شما کمک خواهند کرد تا از اطلاعات شخصی خود در امن‌ترین فضای ممکن محافظت کنید و از دزدیده شدن آن‌ها جلوگیری کنید. این یعنی کاربران می‌توانند در آرامش خاطر و آزادی کامل از زندگی دیجیتال خود لذت ببرند.

مشخصات فنی روز دنیا در کنار طراحی لاچکری

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2 نه تنها از امکانات هوش مصنوعی روز دنیا بهره می‌برد، بلکه در مشخصات فنی و طراحی نیز جزو برترین‌ها است. در قلب تپنده این دیوایس چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام حضور دارد که یک سیستم خنک‌کننده ۴۲۳۳ میلی‌متر مربعی وظیفه خنک‌سازی زیر قاب دیوایس و جلوگیری از گرمای بیش از حد آن هنگام اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را بر عهده دارد. یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم به‌نظر برای شارژدهی یک روز کامل مناسب باشد، ضمن اینکه با توان شارژ ۶۵ واتی، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن این گوشی را مجددا شارژ کنید.

گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2

از نظر طراحی نیز این یک گوشی همه‌چیز تمام است. این دیوایس زبان طراحی “Haute Couture” را به‌ارث برده تا نشان دهد یک گوشی لاچکری واقعی است. از چرم گرفته تا فولاد ضد زنگ سری 316L، همه‌چیز شبیه به متریال ساعت‌های فوق لوکس برند Swiss است.

قیمت گوشی لاکچری ورتو METAVERTU2

این گوشی در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد که سه تای آن چرمی و یک مدل فیبر کربن خواهد بود. قیمت مدل فیبر کربن آن ۵۱۰۰ دلار و مدل‌های چرمی کرکودلیل آن هم ۸۱۰۰ دلار است. البته این گوشی را می‌توانید با انواع چرم‌های درجه یک، فلزات کمیاب و سنگ‌های زینتی هم سفارش دهید که به‌طبع قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*