نمایشگاه کیش اینوکس 2023

دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه‌ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023 به نمایش درمی‌آید

دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه‌ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023 به نمایش درخواهد آمد. این رویداد از 15 تا 18 آبان 1402 برگزار می‌شود.

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش از روز دوشنبه 15 آبان تا روز پنجشنبه 18 آبان 1402 میزبان دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور خواهد بود.

اپراتور همراه اول نیز به‌عنوان حامی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. این نمایشگاه که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور شناخته می‌شود، به کیش اینوکس معروف بوده و در آن شرکت‌های داخلی و بین‌المللی حضور خواهند داشت.

حضور همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023

اپراتور همراه اول که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمت زیرساخت ارتباطی کشور و سرمایه‌گذاری در حوزه سرویس‌های مالی شامل سرویس‌های توسعه پیدا کرده‌ی بومی یا سهامداری در شرکت‌های استارتاپی شناخته می‌شود، با حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2023 قصد دارد تازه‌ترین محصولات و خدمات خود در حوزه‌های بانکی و پرداختی را به نمایش بگذارد.

شرکت حرکت اول که به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر همراه اول محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای فعال و مشتاق در زمینه‌های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در غرفه همراه اول در این رویداد قصد دارد استارتاپ‌های تحت چتر حمایتی خود را معرفی کند.

شرکت پرداخت اول کیش که با نام برند تجاری جیرینگ شناخته می‌شود نیز به‌عنوان بازوی اصلی همراه اول در ارائه راهکاری سازمانی قصد دارد در بخش سهام همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023 حضور پیدا کند.

استارتاپ آی بیمه که توسط بخش نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول در نمایشگاه تلکام 2017 معرفی شده نیز به‌شکل مستقل در غرفه اپراتور همراه اول حضور پیدا خواهد کرد تا سرویس خود را ارائه دهد.

با توجه به ماهیت نمایشگاه کیش اینوکس 2023 و فرصتی که برای تعاملات مستقیم فعالان حوزه اقتصادی با همراه اول برای استفاده از خدماتی نظیر راهکار جامع امضا دیجیتال به‌وجود می‌آورد، سرویس‌های سازمان این اپراتور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت دهمین دوره این رویداد بین‌المللی قصد دارد در این نمایشگاه «وب سرویس اختصاصی خود در حوزه بانکداری و بیمه» و «خدمات اپراتور اول تلفن همراه در حوزه بانکی و پرداخت» را رونمایی کند. علاقه‌مندان نیز با مراجعه به غرفه این اپراتور می‌توانند با سرویس‌های دیجیتال توسعه پیدا کرده این اپراتور آشنا شوند.

لازم به ذکر است اپراتورهای تلفن همراه با ارائه خدمات ارتباطی ضروری به مشاغل و افراد در چرخه اقتصادی نقش مهمی را بر عهده دارند و با برقراری اتصال شرایط انجام تراکنش با تلفن همراه را فراهم می‌سازند. همچنین اپراتورها با تغییر در شیوه کار، ارتباط و دسترسی مردم به خدمات، شرایط برای افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی را به‌وجود خواهند آورد.

به‌طور کلی شبکه‌های اپراتور همراه در ایجاد امکانی برای بانک‌ها و شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمات آسان، ایمن و قابل اعتماد به مشتریان، نقش مهمی را بر عهده دارند. نمایشگاه کیس اینوکس 2023 به مدت 4 روز از ساعت 17 تا 22 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان نیز در این بازه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*