شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس شاسی بلند وارداتی ایران خودرو در آبان 1402 اعلام شد

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس در آبان 1402 اعلام شد. شاسی بلند وارداتی ایران خودرو به‌شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شود.

شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد متقاضیان واجد شرایط خرید خودرو شاین مکس بنزینی که در اسفند 1401 در سامانه عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام و در مهرماه امسال نیز خودرو شاین مکس بنزینی را انتخاب کردند، می‌توانند این خودرو را در آبان ماه به‌شکل پیش فروش خریداری کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس آشنا می‌شویم.

متقاضیانی که از سوی ایران خودرو پیامک امکان واریز وجه را دریافت کردند، از روز یکشنبه 14 آبان تا روز شنبه 20 آبان می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری خود فرایند واریز وجه، ثبت نام و دریافت کد پیگیری را انجام دهند.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس – آبان 1402

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح، شاین مکس بنزینی را با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت 500 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کند. این خودرو در رنگ مشکی شاین، سفید شاین، تیتانیوم شاین و آبی تیره شاین به فروش می‌رسد. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

گفتنی است دانگ فنگ شاین مکس به‌عنوان شاسی بلند وارداتی ایران خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر TGDi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت از این پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، صندلی‌های برقی جلو، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برقی و 6 ایربگ ایمنی 10 نقطه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*