KMC ایگل

کرمان موتور از KMC ایگل به عنوان فیس لیفت ایرانی جک J4 رونمایی کرد

کرمان موتور از KMC ایگل به‌عنوان فیس لیفت ایرانی جک جی 4 رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان کی ام سی ایگل آشنا می‌شویم.

کرمان موتور مدتی قبل از خرید پلتفرم سدان چینی جک جی 4 خبر داد و اعلام کرد روی این پلتفرم محصولات جدیدی را توسعه خواهد داد. در همین راستا این خودروساز طی مراسمی از نسخه اولیه KMC ایگل به‌عنوان فیس لیفت ایرانی سدان چینی جک J4 پرده برداشت. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سدان کی ام سی ایگل آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی KMC ایگل کرمان موتور

KMC ایگل

کی ام سی ایگل از لحاظ فنی با جک جی 4 مشترک بوده و به همان پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این سدان جدید بازار ایران در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از تورشن بیم بهره می‌برد. برای این خودرو در جلو از ترمزهای دیسکی خنک شونده و در عقب نیز از نوع کاسه‌ای استفاده شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی ایگل

KMC ایگل

کمبود امکانات به‌عنوان یکی از بزرگترین معایب سدان چینی جک جی 4 محسوب می‌شود. در همین راستا کرمان موتور این مشکل را در کی ام سی ایگل برطرف کرده است. این سدان جدید بازار ایران اکنون از امکاناتی چون سیستم کنترل پایداری ESP، دو کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کامپیوتر سفری، سنسور TPMS، کی‌لس استارتر، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، آینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی بهره می‌برد.

زمان عرضه فیس لیفت ایرانی جک J4

KMC ایگل

مسئولان کرمان موتور در زمان معرفی نسخه پیش‌تولید این سدان جدید اعلام کردند این نسخه به نسخه اصلی شباهت زیادی خواهد داشت. ضمن این‌که فرایند ساخت این خودرو تا پایان سال 1402 تکمیل و تولید آن آغاز خواهد شد. در همین راستا به احتمال زیاد در ابتدای سال 1403 شاهد عرضه مدل‌های اولیه این خودرو به بازار خواهیم بود.