سورن پلاس با امکانات جدید

ایران خودرو از سورن پلاس با امکانات جدید رونمایی کرد

سمند سورن پلاس با امکانات جدید رفاهی و ایمنی معرفی شد. از این پس فقط سورن پلاس با کد ۵۷۵۳۰ در کارخانجات ایران خودرو تولید خواهد شد.

ایران خودرو به‌ناچار دیگر نمی‌تواند خودرو سورن پلاس را با استانداردهای قدیمی آن تولید کند. از این پس فقط مدل جدید این خودرو با کد کلاس ۵۷۵۳۰ و با بهره‌گیری از استانداردهای ۸۵ گانه در کارخانجات ایران خودرو تولید خواهد شد. اما شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که این امکانات جدید چه هستند و سدان محبوب ایران خودرو چه تفاوتی با نسخه قبلی خود کرده است؟

سورن پلاس با امکانات جدید

سورن پلاس جدید از پیشرانه EF7 بهره می‌برد. پیشرانه نام آشنای ۱.۶۵ لیتری که ۱۱۳ اسب بخار توان و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند. یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیز به آن کمک خواهد کرد تا این توان تولیدی به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل شود. در کنار آن باید به حضور سیستم CVVT نیز اشاره کرد که وظیفه کنترل گازهای ورودی و خروجی موتور را بر عهده خواهد داشت. همچنین به‌زودی ایران خودرو این اتومبیل را با نسخه ارتقا یافته پیشرانه خود به‌نام EF7 Plus و یک گیربکس ۶ سرعته دستی روانه بازار می‌کند که جالب توجه است.

امکانات جدید سورن پلاس

سورن پلاس کد ۵۷۵۳۰ ایران خودرو به دو کیسه هوا مجهز است، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سنسور پارک با دوربین دنده عقب، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی را ارائه می‌کند. سنسور پایش باد لاستیک‌ها، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سر بالایی و نمایشگر تعویض دنده از جمله امکانات جدیدی است که به‌واسطه استانداردهای ۸۵ گانه باید به این خودرو اضافه می‌شد. به‌این‌ها باید سیستم حفاظت از عابر پیاده را هم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی آپشن های سورن پلاس ایران خودرو با استاندارد 85 گانه

از دیگر امکانات سدان محبوب ایران خودرو باید به نمایشگر لمسی، سیستم تهویه خودکار، دی لایت، پوزیشن لامپ، تریم داخلی پارچه‌ای، صندلی‌های جلو با پشتی برقی، زیر آرنجی هم در جلو و هم عقب، آینه‌های تاشو برقی و شیشه‌های عقب دودی اشاره کرد.

سورن پلاس با امکانات جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*