کی ام سی JS6

مشخصات فنی و امکانات رفاهی کی ام سی JS6، شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید کرمان موتور

کی ام سی JS6 به‌عنوان شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید کرمان موتور معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و سطح امکانات KMC JS6 آشنا می‌شویم.

شرکت کرمان موتور در حاشیه رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری در دانشگاه علم و صنعت تهران از شاسی بلند پلاگین هیبریدی جدید خود به نام کی ام سی JS6 پرده برداشت. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات رفاهی کی ام سی جی اس  6 آشنا می‌شویم.

بخش طراحی کی ام سی JS6

کی ام سی JS6

شرکت چینی جک مدتی قبل از نسخه پلاگین هیبریدی جک QX پرده برداشت قرار است به‌زودی با نام کی ام سی JS6 روانه بازار ایران شود. این خودرو در حقیقت نسل جدید شاسی بلند جک اس 5 به‌شمار می‌رود که اکنون طبق زبان طراحی جدید جک ساخته شده و در نمای جلو و عقب آن تغییرات زیادی به چشم می‌خورد.

کی ام سی JS6

طراحان برای نمای جلوی این خودرو از چراغ‌های دو قسمتی استفاده کردند و دی‌لایت‌ها نیز در لبه کاپوت دیده می‌شوند. ترکیب این ویژگی‌های جدید با جلوپنجره بزرگ همراه با عناصر کرومی آن توانسته نمای جذابی را به‌وجود بیاورد. در بخش عقب نیز چراغ‌های به‌هم متصل و سپر جدید به چشم می‌خورند. طول این خودرو به 4605 میلی‌متر، عرض آن 1890 میلی‌متر، ارتفاع آن 1700 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2720 میلی‌متر می‌رسد.

مشخصات فنی کی ام سی جی اس 6

کی ام سی JS6

کی ام سی JS6 از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی در کنار یک پیشرانه برقی بهره می‌برد که می‌توانند در مجموع قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. موتور بنزینی 108 اسب بخاری این خودرو در قالب یک ژنراتور ایفای نقش می‌کند. این شاسی بلند چینی ظرف مدت 7.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 1.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

کی ام سی JS6

کی ام سی JS6 به باتری 21.68 کیلووات‌ساعتی مجهز شده که در حالت تمام برقی، مسافتی برابر با 120 کیلومتر را می‌پیماید. همچنین در حالت ترکیبی نیز این خودرو قادر به پیمایش مسافتی برابر با 1300 کیلومتر خواهد بود. باتری‌های این خودرو ظرف مدت 26 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ می‌شوند. برای این خودرو حالت‌های رانندگی اکو، نرمال و اسپرت نیز در نظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC JS6

شاسی بلند پلاگین هیبریدی کرمان موتور

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پانورامیک با قسمت بازشو برقی، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم خودران سطح دو، فرمان‌پذیری صوتی، سیستم اطلاعات سرگرمی هواوی های کار، شیفتر گیربکس چرخان، کلاستر دیجیتالی 12.3 اینچی و مانیتور تمام لمسی 12.3 اینچی به‌هم متصل اشاره کرد.

شاسی بلند پلاگین هیبریدی کرمان موتور

این خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و حرکت در سراشیبی، رادار بین خطوط، شارژر بی‌سیم گوشی موبایل، نورپردازی کابین، سنسور پارک جلو و عقب، گرم‌‌کن صندلی‌های جلو، صندلی‌های برقی جلو، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، در صندوق برقی، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، سیستم استارت و ورود بدون کلید و 6 یا 4 کیسه هوای ایمنی بسته به تیپ بهره می‌برد.

قیمت کی ام سی JS6

شاسی بلند پلاگین هیبریدی کرمان موتور

در حال حاضر کرمان موتور قیمت این شاسی بلند پلاگین هیبریدی جدید بازار ایران را اعلام نکرده، اما مشتریان در بازار چین برای کی ام سی JS6 باید مبلغ 17 هزار  و 800 و برای مدل فول آپشن آن نیز مبلغ 20 هزار و 600 دلار را بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*