ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

آموزش ساخت رایگان والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

آیا می‌دانستید که قادر به ساخت رایگان والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E هستید؟ در اینجا مراحل آن را به‌صورت تصویری به‌شما آموزش خواهیم داد.

سیستم هوش مصنوعی DALL-E یکی از قدرتمندترین ابزارهای مولد تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان است. بسیاری از کاربران به‌دنبال والپیپرهای منحصر به‌فرد و خاصی برای گوشی موبایل خود هستند. خبر خوب اینکه هوش مصنوعی دال-ای به شما اجازه می‌دهد پس زمینه‌های زیبایی را بسازید و روی گوشی‌تان استفاده کنید. ما در این مقاله به آموزش ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E می‌پردازیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی DALL-E 3 به کمک Chat GPT، شما را به یک گرافیست همه فن حریف تبدیل می‌کند + نمونه تصویر

مراحل ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

برای آنکه با استفاده از این مدل هوش مصنوعی بتوانید تصویر پس زمینه بسازید، فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

رزولوشن نمایشگر گوشی‌تان را پیدا کنید

اول از هر چیزی شما باید بدانید که نمایشگر گوشی شما چه ابعادی دارد تا بتوانید پس زمینه‌ای متناسب با‌ آن را ایجاد کنید. این به‌خصوص برای صاحبان گوشی‌هایی با پنل بزرگ یا تاشو خیلی مهم است.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

ساده‌ترین راه فهمیدن آن، فهمیدن رزولوشن نمایشگر گوشی‌تان است. برای این کار شما می‌توانید «نام گوشی رزولوشن صفحه» را در گوگل جستجو کنید. به‌طور مثال رزولوشن گوشی مورد آزمایش قرار گرفته در این پست ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل است.

خلق تصویر با DALL-E

مایکروسافت صاحب هوش مصنوعی DALL-E است. بنابراین تصمیم گرفته آن را در سرویس‌های مختلف خودش بگنجاند. در حال حاضر می‌توانید این ابزار را هم در جستجوگر بینگ و هم در ابزار طراحی مبتنی بر فضای ابری مایکروسافت هم بیابید. ما برای ساخت یک والپیپر گوشی توسط این ابزار، از سایت www.designer.microsoft.com استفاده کرده‌ایم. برای استفاده از این سرویس رایگان، فقط کافیست که یک اکانت مایکروسافت داشته باشید. بعد از ساخت اکانت و ورود به این سرویس، مراحل بعدی را دنبال کنید.

1. بعد از اینکه وارد صفحه مورد نظر شدید، روی آیکون X کلیک کنید تا به صفحه اصلی مایکروسافت دیزاینر منتقل شوید.

۲. سپس روی صفحه سفید سمت راست کلیک می‌کنید و آیکون Resize را می‌فشارید.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

۳. در صفحه جدید طول و عرض والپیپر گوشی خودتان را وارد می‌کنید. ما در اینجا ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل را انتخاب کردیم. سپس در صفحه بعدی روی گزینه Resize and replace کلیک کنید تا سایز جدید جایگزین شود.

۴. حالا وقت خلق عکس از طریق هوش مصنوعی است. برای این کار از گوشه سمت چپ صفحه روی گزینه Visuals کلیک کنید و سپس به زبانه Generate بروید. در کادر متنی این بخش باید تصویری که قصد خلق آن را دارید توصیف کنید. سپس چند ثانیه منتظر بمانید تا ایجاد شود.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

۵. بعد از اینکه عکس مورد نظر شما خلق شود، به‌صورت خودکار به پنجره سمت راست منتقل می‌شود. حالا باید سایز آن را تغییر دهید.

۶. روی عکس کلیک کنید و گزینه Set as background را از منوی ابزارهای به‌نمایش درآمده انتخاب کنید.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

۷. کار تمام است. حالا عکس شما به‌صورت یک والپیپر تمام صفحه درآمده است.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

۸. در انتهای کار روی دکمه Download بالای صفحه کلیک کرده و عکس مورد نظر را با سایز کامل دانلود کنید.

ساخت والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E