شاسی بلندهای لوکس اکستریم

شاسی بلندهای لوکس اکستریم در نمایشگاه اصفهان رونمایی شدند

شاسی بلندهای لوکس اکستریم در نمایشگاه اصفهان رونمایی شدند. مدیران خودرو شاسی بلندهای اکستریم VX، اکستریم TXL و اکستریم LX را معرفی کرد.

مدیران خودرو که برند اکستریم را برای عرضه محصولات لوکس چری اکسید در نظر گرفته است، به‌تازگی در نمایشگاه خودرو اصفهان سه محصول از این برند را معرفی کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودروها آشنا می‌شویم.

معرفی شاسی بلندهای لوکس اکستریم

شاسی بلندهای اکستریم VX، اکستریم TXL و اکستریم LX که در هفدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان به معرض نمایش درآمدند، از سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برند که مهم‌ترین ویژگی‌ آنها محسوب می‌شود.

اکستریم VX

شاسی بلندهای لوکس اکستریم

اکستریم VX که در سال 2020 میلادی روانه بازار شد به‌عنوان بزرگترین محصول برند اکسید چری به‌شمار می‌رود. همچنین این خودرو با لقب گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو مونتاژی مدیران خودرو تحت برند اکستریم روانه بازار ایران خواهد شد. مدیران خودرو قصد دارد اکستریم VX را در قالب یک شاسی بلند فول‌ساز سه ردیفه 7 نفره با امکانات متعددی روانه بازار ایران کند.

جلوپنجره کرومی بزرگ و چراغ‌های سراسری عقب به‌عنوان ویژگی‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. این خودرو در داخل نیز از داشبورد جدیدی به‌همراه سه نمایشگر همانند محصولات الکتریکی سری EQ مرسدس بنز بهره می‌برد.

این شاسی بلند لوکس به یک موتور 2 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

اکستریم TXL

شاسی بلندهای لوکس اکستریم

اکستریم TXL در قالب یک شاسی بلند میان‌ساز در سال 2019 به‌شکل 5 نفره با دو ردیف صندلی روانه بازار شد. این خودرو مدتی قبل یک فیس لیفت را تجربه کرده و اکنون از سپر و جلوپنجره جدیدی بهره می‌برد. در داخل نیز به داشبورد لوکس و جذاب به‌همراه غربیلک فرمان دو پره و دریچه‌های تهویه باریک سراسری مجهز شده است.

برای این خودرو یک موتور 2 لیتری T-GDI در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

اکستریم LX

شاسی بلندهای لوکس اکستریم

اکستریم LX به‌عنوان کوچک‌ترین محصول اکسید در قالب یک شاسی بلند جمع‌وجور در سال 2019 روانه بازار چین شد. این خودرو روی پلتفرم نسل اول تیگو 7 توسعه پیدا کرده و از زبان طراحی مشابه TXL بهره می‌برد که جلوپنجره یکپارچه توانسته نمای جذابی را در آن به‌وجود بیاورد.

این شاسی بلند به یک موتور 1.6 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.