فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه سوز

فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه سوز ایران خودرو بدون قرعه کشی در آبان 1402

ایران خودرو شرایط فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه سوز بدون قرعه کشی را برای آبان ماه 1402 اعلام کرد. ضوابط و مقررات شرکت در این طرح چیست؟

شرکت ایران خودرو شرایط فروش اقساطی یکی از محصولات خود را برای آبان‌ماه سال جاری اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام از طریق وب سایت رسمی این شرکت اقدام کنند. در این طرح آبی‌پوشان جاده مخصوص قصد دارند وانت آریسان دوگانه سوز را به‌صورت اقساط به فروش برسانند.

فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه سوز بدون قرعه کشی

طبق آنچه در متن اطلاعیه ایران خودرو آمده، شرکت‌کنندگان می‌توانند اقساط خودرو را طی 24 ماه پرداخت کنند. برای شرکت در این فروش فوق العاده می‌بایست سه فقره چک به همراه داشته باشید و موعد سررسید آخرین فقره چکی که به حساب شرکت می‌دهید، اردیبهشت ماه سال 1404 خواهد بود.

آبی‌پوشان جاده مخصوص قیمت کارخانه وانت آریسان دوگانه سوز خود را برای فروش قسطی 383 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. موعد تحویل ماشین 45 روز پس از تکمیل مدارک و پرونده است. دارندگان دسته چک توجه داشته باشند که تنها چک‌های صیادی بنفش‌رنگ که دارای کد صیادی 16 رقمی هستند مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه سوز

همچون سایر طرح‌های فروش فوق العاده دیگر ایران خودرو، متقاضیان می‌توانند با هر کد ملی یک خودرو ثبت نام کنند و اگر شخص ثالثی بخواهد به‌جای خریدار چک صیادی بدهد، مانعی وجود نخواهد داشت. البته اشخاص ثالث می‌توانند تا سقف دو نفر را ضمانت کنند و بیش از آن مجاز نیست.

متاسفانه در طرح اقساطی فروش وانت آریسان دوگانه سوز، اشخاص حقوقی نمی‌توانند شرکت کنند و فقط اشخاص حقیقی مجاز خواهند بود. متقاضیان می‌توانند واریز وجه اولیه را از طریق یک تراکنش توسط کارت‌های بانکی انجام دهند. ممکن است برخی کارت‌ها سقف و حداکثری برای انتقال وجه داشته باشند که اطلاع از این امر بر عهده متقاضی خرید اقساطی خودرو است.

از آنجایی که خرید خودرو مطابق بخشنامه اقساطی خواهد بود، متقاضیان از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو یا انصراف، سود مشارکت دریافت نمی‌کنند. متقاضیان نمی‌توانند پس از خرید یا در حین آن به هر طریقی اعم از صلح در قرارداد یا انتقال وکالتی، امتیاز وانت آریسان دوگانه سوز را به شخص دیگری واگذار کنند.

برای واریز وجه حتماً توجه داشته باشید کارت بانکی متعلق به شخص متقاضی باشد. خودرو دارای بیمه شخص ثالث مطابق با آخرین سقف اعلام شده است و همچنین از آخرین استانداردهای زیست محیطی برخوردار خواهد بود. مهلت ثبت نام برابر با بخشنامه ایران خودرو تا 4 آبان ماه سال 1402 شمسی است و تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود ادامه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*