موتورولا از قلاده هوشمند سگ در رویداد MWC 2016 رونمایی خواهد کرد!

گویا دستگاه‌های هوشمند موتورولا به قلاده‌های سگ نیز رسیده است. اگر به خاطر داشته باشید در رویداد CES، موتورولا سری گجت‌های پوشیدنی به نام Verve Life را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که قرار است در کنگره‌ جهانی موبایل بطور رسمی از همه‌ی این گجت‌های پوشیدنی رونمایی شود. یکی از این گجت‌ها Verve Retrieve نام دارد، یک قلاده هوشمند سگ با مجوز IP67 که نشان می‌دهد دستگاه از نفوذ آب و گرد و خاک ایمن است. این قلاده دارای GPS است و شما به راحتی‌ می‌توانید رد سگ خود را بگیرید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Verve Retrieve به شما اجازه می‌دهد تا یک حصار نامرئی برای سگ خود داشته باشید و هر وقت سگ شما از محوطه مورد نظر خارج شد، گجت شما را از این موضوع باخبر خواهد کرد. این دستگاه تا سه سال نیازی به تعویض نداشته و کار خواهد کرد.

دستگاه‌های دیگری که معرفی خواهند شد شامل دستگاهی به نام Verve Cam خواهند بود. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۲.۵K HD را تا ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و مناسب برای فعالانی خواهد بود که می‌خواهند از فعالیت ورزشی یا تفریحی خود فیلمبرداری کنند. این گجت به همراه لوازمی خواهد بود که بتوان آن را به هرجایی که بخواهید متصل کنید. نرم افزار ارائه شده توسط موتورولا نیز به شما اجازه می‌دهد تا ویدیو را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک قرار دهید یا در جاهایی مانند Periscope و Meerkat آن‌ها را به صورت زنده پخش کنید. البته قابلیت ویرایش فیلم‌ها نیز در نرم افزار موجود است.

محصول بعدی دو هدست Verve Loop Plus و Verve Rider Plus هستند که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از باتری تا ۱۲ ساعت پخش موسیقی بهره می‌برند. اگر پوست شما به سیم حساس است گجت Verve Ones Plus مخصوص شماست که درون خود یک باتری و همچنین رادیو دارد و می‌تواند ۱۲ ساعت کار کند. این گجت به شما اجازه می‌دهد تا به صورت بی‌سیم به موزیک، اخبار، ویدیوها و تلویزیون گوش دهید، آن‌هم بدون اینکه کسی از صدای آن اذیت شود.

در MWC ما انتظار داریم تا قیمت‌ها و همچنین زمان عرضه‌ی این محصولات مشخص شود. این رویداد از سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد و گجت نیوز نیز تمام حواشی آن‌ را پوشش خواهد داد.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*