قیمت هایما 7X

هایما 7X ایران خودرو در بازار قیمت خورد

قیمت هایما 7X ایران خودرو همزمان با آغاز فرایند تحویل به مشتریان در بازار مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری Haima 7X در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو به‌تازگی نخستین سری از خودرو لوکس و خانوادگی هایما 7 ایکس را به مشتریان تحویل داد و مشتریان و فعالان بازار نیز بلافاصله قیمت این محصول را در بازار آزاد تعیین کردند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری Haima 7X در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت هایما 7X ایران خودرو در بازار

شورای رقابت مدتی قبل قیمت پایه کارخانه‌ای خودرو لوکس و خانوادگی هایما 7 ایکس را 1 میلیارد و 274 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفت که قیمت نهایی کارخانه‌ای آن با اضافه شدن تمام هزینه‌ها به 1 میلیارد و 482 میلیون و 244 هزار و 400 تومان رسید. این خودرو به‌تازگی به خریداران تحویل داده شد و اکنون مشتریان برای آن قیمت 1 میلیارد و 950 میلیون تومان را در بازار آزاد در نظر گرفتند.

مشخصات فنی هایما 7 ایکس

قیمت هایما 7X

هایما 7 ایکس به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 292 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DAE نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی Haima 7X

قیمت هایما 7X

هایما 7X از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون کلاستر یکپارچه با مالتی‌مدیا، نمایشگر لمسی، اتوهلد، دوربین کابین، شارژر بی‌سیم گوشی موبایل، دسته دنده الکتریکی، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ‌ها، رینگ آلومینیومی 19 اینچی، فرمان کمکی برقی، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل تهویه ردیف عقب، صندلی‌های 4 جهته دستی ردیف دوم، تریم داخلی چرم مصنوعی و صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، سامانه DOW، رادار نقطه کور، رادار خطی، 6 ایربگ ایمنی 10نقطه‌ای، سنسور باران، سنسور نور، اتوپارک، ترمز پارک برقی، رانندگی خودکار سطح 2.5، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*