رویژیانگ SX3

رویژیانگ SX3، شاسی بلند جدید مکث موتور در ایران دیده شد + عکس و مشخصات

تصاویر و مشخصات تازه‌ای از رویژیانگ SX3 منتشر شده است. در ادامه با مشخصات کلی شاسی بلند جدید مکث موتور آشنا شوید.

خودروهای چینی بازار کشورمان را قبضه کرده‌اند و یکه‌تازی می‌کنند. خودروسازان بخش خصوصی تمایل زیادی به مونتاژ قطعات منفصله شرکت‌های چینی دارند چرا که سود خوبی برایشان به ارمغان می‌آورد. یکی از همین خودروسازان، مکث موتور است که گروه تولید خودروهای سواری ماموت را بر عهده دارد.

معرفی رویژیانگ SX3

مکث موتور سال گذشته را پر قدرت با کراس اوور جذاب و 7 نفره تیارا شروع کرد و از آنجایی که اقبال خوبی داشته، سراغ یکی دیگر از شاسی بلندهای بازار پکن رفته است. تصاویر و برخی از مشخصات SX3 که در چین با برند کینگ استار شناخته می‌شود به‌تازگی به دستمان رسیده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

شاسی بلند جدید مکث موتور

کراس اوور اس ایکس 3 را برند رویژیانگ تولید می‌کند. این برند با ورشکسته شدن خودروسازی بایک فعالیت رسمی و جدی خود را آغاز کرد. شاسی بلند ایکس 3 پس از مدل ایکس 5 به بازار آمده و نسخه ری‌بج شده هوانسو S3 به‌حساب می‌آید. رویژیانگ X3 محصولی اقتصادی است و قیمت ارزانی دارد.

زیر کاپوت این کراس اوور جذاب یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی تعبیه شده که با گیربکس 5 سرعته دستی نیروی محرکه را به محور جلو انتقال می‌دهد. حداکثر توان تولیدی این خودرو قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر است. نهایت سرعتی که با این شاسی بلند چینی می‌توانید برانید، 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

از نظر ابعادی، طول، عرض و ارتفاع 4520 میلی‌متری، 1790 میلی‌متری و 1770 میلی‌متری دارد. فاصله محوری 2700 میلی‌متر باعث شده فضای قرارگیری سرنشینان راحت باشد. این خودروی چینی در پایه‌ای‌ترین نسخه خود مجهز به امکانات رفاهی و آپشن‌های جذابی نظیر رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی و ایربگ جانبی است و تیپ‌های بالاتر امکانات اضافه‌ای به شرح ذیل دارند:

شاسی بلند جدید مکث موتور

تودوزی چرمی دو رنگ، سقف پانوراما، نمایشگر لمسی با دوربین دید عقب، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور دنده عقب، دریچه‌های تهویه برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم، دو ایربگ، غربیلک فرمان چرمی دی‌کات، درب صندوق برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط و سیستم پایش باد تایرها.

کراس اوور SX3 در دو مدل 5 و 7 نفره قابل سفارش و خریداری است و قیمت پایه آن در پکن حدود 439 میلیون تومان برآورد شده است. همچنین بالاترین و پرامکانات‌ترین نسخه این شاسی بلند 484 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. متاسفانه می‌دانیم که قیمت تمام شده این خودرو در بازار کشورمان بیشتر از آن چیزی است که تخمین می‌زنیم و احتمالا بالای 700 میلیون تومان باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*