بهترین هتل های تهران

بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره تهران چه امکاناتی دارند؟

با اقامت در بهترین هتل های تهران، می‌توانید تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را در دل پایتخت تجربه کنید. با رزرو  این هتل‌ها، دسترسی شما را به اماکن دیدنی و گردشگری تهران تسهیل کرده، و امکان رفت‌وآمد به نقاط مهم تهران را برای شما فراهم می‌کند. از جمله بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران، می‌توان به هتل پارسیان آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد.

اگر می‌خواهید بدانید با اقامت در هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره تهران، چه خدمات و امکاناتی دریافت می‌کنید، این مقاله دقیقاً راهنمای شما است. 

آشنایی با خدمات و امکانات بهترین هتل های تهران

معمولاً بعضی از هتل‌های 4 ستاره تهران از نظر خدمات و امکانات، رقابت تنگاتنگی با یک هتل 5 ستاره دارند. در این هتل‌ها، امکاناتی مانند استخر، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، اینترنت و … وجود دارد؛ از طرفی، هزینه مقرون به صرفه نیز دارند. با این حال، رزرو هتل 5 ستاره، با توجه به تنوع گسترده خدمات و کیفیت بالای قیمت بیشتری نیز دارد. در ادامه، به معرفی خدمات و امکانات بهترین هتل های تهران خواهیم پرداخت. 

امکانات بهترین هتل های 5 ستاره تهران

بخش قابل توجهی از بهترین هتل های تهران، 5 ستاره هستند و به جرات می‌توان گفت، تعدادی از آنها در صدر هتل‌های خاورمیانه و آسیا به قرار دارند. برای مثال، هتل اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های تهران است که با امتیاز 5 ستاره، پذیرای میهمانان خارجی و حتی رؤسا و سفرای کشورهای دیگر است. در ادامه، به معرفی چند هتل 5 ستاره معروف در تهران خواهیم پرداخت. 

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، یکی از مشهورترین هتل‌های 5 ستاره کشور و جزو بهترین هتل های تهران است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد و انتهای بزرگراه یادگار امام قرار دارد؛ بنابراین با اقامت در آن، به اغلب جاهای دیدنی تهران دسترسی راحتی خواهید داشت. 

این هتل، از نظر مسافران قبلی خود، امتیاز عالی 4.5 از 5 را کسب کرده است. خوب است بدانید که فاصله هتل اسپیناس پالاس تا فرودگاه تهران، فقط 19 کیلومتر است. هتل اسپیناس، دارای یک ساختمان باشکوه و مدرن است. جالب است بدانید که افراد مشهوری مانند پوتین رییس جمهور روسیه و کریستیانو رونالدو در این هتل اقامت داشته‌اند. 

هتل اسپیناس پالاس، دارای سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر، سالن کنفرانس و یک لابی باشکوه است. با اقامت در اتاق‌های این هتل، از خدماتی مانند اینترنت، تلویزیون، میز تحریر، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، صبحانه، مینی بار با هزینه، خدمات خانه‌داری و … بهره‌مند خواهید شد. 

این هتل همچنین دارای امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران سنتی و مدرن، فست فود، آرایشگاه مردانه و زنانه، رمپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، اتاق سیگار، سرویس مبلمان و … غیره است. 

از طرفی، خدماتی مانند معاینات پزشکی، صرافی، تهیه بلیت، فتوکپی، نهار در اتاق، پرینتر، خدمات تور، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و غیره نیز ارائه می‌شود.  

هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره استقلال تهران (رویال هیلتون سابق) در شمال شهر واقع شده است. این هتل، در سال ۱۳۴۱ افتتاح شد و به همین دلیل، جزو قدیمی‌ترین و بهترین هتل های تهران نیز به‌شمار می‌رود. این هتل روی زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع ساخته شده است. هتل استقلال پارسیان تهران در نزدیکی خیابان ولیعصر، بلندترین خیابان خاورمیانه و زیباترین خیابان پایتخت قرار دارد. 

خوب است بدانید که این هتل به نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، تله کابین توچال و مراکز خرید و گردشگری شهر بسیار نزدیک است. بنابراین هتل استقلال تهران برای کسانی که به دلایل کاری و تجاری به تهران سفر می‌کنند گزینه مناسبی است.

از جمله امکانات ارائه شده در این هتل، می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، روزنامه، کافی نت، پارکینگ، فضای سبز، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، خدمات باربری، اتاق چمدان، فضای سبز، تلفن در لابی، خدمات تهیه بلیت، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی و اتاق، زمین تنیس و خدمات بیدارباش اشاره کرد. 

با اقامت در اتاق‌های هتل استقلال، از امکاناتی مانند یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آب رایگان، تلویزیون، میز تحریر، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، رخت آویز، چای ساز و … برخوردار می‌شوید. 

هتل ویستریا تهران

بهترین هتل های تهران

هتل پنج ستاره ویستریا تهران از ماه مرداد سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل تهران، در بالاترین نقطه شمال تهران قرار دارد و به اماکن دیدنی مانند کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، پالادیوم و ارگ دسترسی آسانی دارد. 

هتل ویستریا تهران با منظره‌ای خیره کننده از رشته کوه‌های البرز به میهمانان خود امکانات روز و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. پرسنل متخصص و آگاه این هتل با افتخار در خدمت شما عزیزان هستند. 

از جمله امکانات برتر ارائه شده در این هتل، می‌توان به سالن بدنسازی و سالن کنفرانس اشاره کرد. از طرفی، این هتل دارای دستگاه ATM، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، لابی، کافی شاپ، رستوران سنتی و مدرن، فست فود، سالن صبحانه خوری، استخر، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، ماساژ، اتاق سیگار، پرسنل مجرب، مبلمان، روم سرویس، لاندری و دستگاه فتوکپی است. 

این هتل همچنین، خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، بیدارباش، تهیه بلیت، تور لیدری و غیره را نیز فراهم می‌کند. نکته جالب اینکه فاصله هتل ویستریا تا فرودگاه تهران، فقط 21 کیلومتر است و به همین دلیل، خیلی راحت می‌توانید از آنجا به فرودگاه بروید. 

خوب است بدانید که با اقامت در هرکدام از اتاق‌های هتل ویستریا، از امکاناتی مانند یخچال، صبحانه، آب معدنی، اینترنت، مینی بار با هزینه، مبلمان، میز تحریر، سرویس بهداشتی، حمام و لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، آینه، تهویه مطبوع، چای ساز، دراور و … برخوردار خواهید شد. 

هتل لاله تهران

هتل بین المللی لاله با سابقه‌ای چند دهه‌ای یکی از بهترین هتل های تهران است که در سال ۱۳۵۰ راه‌اندازی و در سال ۱۳۷۶ نوسازی شد. هتل با داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده از رشته کوه البرز و دماوند در ۱۳ طبقه ساخته شده و شامل ۳۷۰ اتاق و سوئیت مجهز به همه امکانات رفاهی است. 

هتل لاله در کنار بوستان لاله قرار دارد که علاوه بر دستیابی به آب و هوای خوب، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر مانند موزه هنرهای معاصر و موزه فرش را فراهم می‌کند. هتل شکوهمند لاله با کادری متخصص و با تجربه آماده پذیرایی از شما است و سعی دارد تجربه‌ای خاطره انگیز را برای میهمانان عزیز به ارمغان بیاورد.

این هتل از نظر امکانات نیز جزو بهترین هتل های تهران به‌شمار می‌رود؛ از جمله امکانات ارائه شده در این هتل، می‌توان به فکس، لابی، آتلیه، پرینتر، آسنسور، فروشگاه، روزنامه، کافی نت، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات بیدارباش، خودپرداز، خدمات پزشکی و تلویزیون اشاره کرد.

این هتل همچنین، خدمات و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، وسایل بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را ارائه می‌کند. 

امکانات بهترین هتلهای 4 ستاره تهران

در این بخش می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های تهران با امتیاز 4 ستاره را مورد بررسی قرار دهیم. امکانات این هتل‌ها چیست؟ با اقامت در این هتل‌ها، چه خدماتی دریافت می‌کنید؟ با ما همراه باشید. 

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب، یکی از بهترین هتل های تهران است که در سال 1355 در قلب پایتخت ساخته شد. این هتل در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع احداث شد که شامل یک ساختمان با دو طبقه زیرین میشود. هتل پارسيان انقلاب تهران، از جمله هتل‌هایی محسوب می‌شود که زیر نظر شرکت هتل های بین‌المللی فعالیت خود را شروع کرده است. 

واحدهای اقامتی هتل پارسیان انقلاب تهران شامل اتاق‌های یک تخته تجاری، دو تخته دبل اقتصادی، دو تخته توئین اقتصاد و سوئیت دو تخته تجاری، اقتصادی و رویال می‌شوند. با اقامت در این واحدها از امکاناتی مانند سیستم اعلام حریق، سیستم‌های امنیتی، صندوق امانات، روم سرویس، تلفن، تلویزیون، اینترنت بی سیم و مینی‌بار بهره‌مند می‌شوید. 

از جمله امکاناتی که در هتل پارسیان انقلاب تهران وجود دارد می‌توان به رستوران گردون که در طبقه شانزدهم واقع شده، رستوران نارون، رستوران ۲۴ ساعته پارسه، استخر، سونا و جکوزی، فضای سبز، لابی لانژ، آرایشگاه و آژانس مسافراتی اشاره کرد. 

رستوران های هتل پارسیان انقلاب تهران، رستوران‌های فصلی هستند که منوی متنوع و مفصلی را در اختیار شما قرار می‌دهند. کارکنان هتل پارسیان عموماً، افرادی تلاشگر و جوان هستند که آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز هستند. اقامت در هتل پارسیان، شما را به جاذبه‌هایی مانند تله کابین، موزه‌ها و فرودگاه‌های تهران نزدیک‌تر می‌کند. 

هتل رامتین تهران

در خیابان ولیعصر تهران به یکی دیگر از بهترین هتل های تهران دسترسی خواهید داشت که در سال 1352 افتتاح گردیده است. این هتل 4 ستاره، در سال 1390 جهت ارتقای بخش‌هایی از ساختمان مورد بازسازی قرار گرفت. 

از هتل رامتین تهران تا جاذبه‌هایی مانند دربند و درکه تنها 15 دقیقه فاصله دارید. می‌توانید به این اماکن تفریحی رفته بروید و ساعاتی را در آرامش و راحتی سپری کنید. این هتل، 55 واحد اقامتی را به شکل‌های مختلفی مانند اتاق‌های دو تخته توئین، سوئیت آپارتمان و سوئیت استودیو به شما ارائه می‌دهد. امکاناتی که در این واحدها وجود دارد شامل مبلمان، آباژور، میز تحریر، یخچال، پاورسوئیچ، صندوق امانات و سیستم اطفاء حریق می‌شود.

لازم است بدانید که هتل رامتین تهران، به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران، تحت پوشش راهبردهای ایزو و استانداردهای بین‌المللی است. کارکنان هتل رامتین، در تلاش هستند تا خدماتی درخور و شایسته‌ای به شما ارائه دهند. از جمله امکانات موجود در هتل رامتین می‌توان به سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ، سونا خشک و بخار، سالن چند منظوره، صندوق امانات، تاکسی سرویس و نمازخانه اشاره کرد. 

اگر با خودرو شخصی به تهران رفته‌اید و قصد اقامت در هتل رامتین را دارید، خوب است بدانید که این هتل دارای پارکینگ با تمام امکانات مدرن است. رستوران هتل با ظرفیت 65 نفر، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برای شما سرو می‌کند. 

هتل آرامیس تهران

هتل بوتیک آرامیس، یک هتل 4 ستاره و از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است که در سال 1396 و در 133 واحد اقامتی ساخته شد. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته دبل و دو تخته توئین می‌شوند. 

در مدت زمانی که در هتل آرامیس تهران اقامت دارید، می‌توانید از تماشای فروشگاه‌ها و خیابان‌های تهران لذت ببرید. اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی به خیابان‌های تهران دارند. در این واحدها می‌توانید از امکاناتی کامل مانند دراور، یخچال، کمد لباس، مبلمان، آباژور، صبحانه، لوازم بهداشتی و اینترنت بهره‌مند شوید. 

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هتل آرامیس، لابی آن است که بسیار شیک ساخته شده و با لوازم دکوراتیو تزیین شده است. مبلمان‌های راحتی و کلاسیک، نورپردازی مدرن، کاغذ دیواری شیک و آیینه‌کاری‌های لابی شما را به حیرت و شگفتی وا می‌دارند.

رستوران هتل آرامیس، فضای بسیار شیکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. میزهای رستوران، فاصله منظمی دارند که به همراه صندلی‌هایی با طرح‌های شیک، مجموعه بی‌نظیری را برای شما به وجود آورده‌اند. این رستوران در طبقه دوم واقع شده و صبحانه را به صورت سلف به شما ارائه می‌دهد. 

در کافه هتل آرامیس تهران، می‌توانید از نوشیدنی‌هایی با طعم‌های مختلف بهره‌مند شوید. این کافه با امکاناتی که دارد، برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری شما بسیار مناسب است. 

هتل ارم

بهترین هتل های تهران

از بهترین هتل های تهران که در منطقه خوش‌آب‌وهوای تپه‌های عباس‌آباد واقع شده، می‌توان به هتل ارم تهران اشاره کرد. این هتل، در سال 1380 افتتاح شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. 

هتل ارم، در محل تقاطع سه بزرگراه اصلی شهر تهران به نام‌های شهید حقانی، همت و مدرس واقع شده است. این موقعیت، نقش مهمی در سهولت دسترسی به فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو پایتخت دارد. این هتل؛ همچنین هم‌جوار با مجموعههای فرهنگی عظیمی از قبیل کتابخانه، باغ موزه، گنبد مینا و پل طبیعت است.

هتل ارم دارای 72 اتاق و سوئیت لوکس است که امکانات رفاهی مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. واحدهای هتل ارم شامل اتاق‌های دو تخته ضلع شمالی و اتاق‌های دو تخته ضلع جنوبی می‌شود. این اتاق‌ها، بالکن کوچکی دارند و چشم‌انداز زیبایی از کوه‌های شمال تهران را به شما نشان خواهند داد. 

امکاناتی که در این اتاق‌ها موجود است عبارتند از: آباژور، مبلمان، یخچال، صبحانه، لوازم بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات، روم سرویس و سیستم مطبوع هوا. 

کادر مجرب هتل ارم، خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌کنند. این کادر، مسلط به زبان‌های خارجه هستند و برخوردی مودبانه و مهربانی با مسافران هتل دارند. این هتل، با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، از گزینه‌های مناسب مسافرتی است که به دنبال اقامتی راحت و لوکس هستند. 

هتل پارسیان اوین تهران

اگر می‌خواهید، چند روزی را به دور از هرگونه آلودگی شهر تهران سپری کنید، هتل پارسیان اوین تهران می‌تواند گزینه خوبی باشد. این هتل که از بهترین هتل های تهران است، دسترسی بسیار راحتی به بزرگراه‌ها و اتوبان‌های پایتخت دارد. هتل اوین در سال 1387 در تقاطع شهید چمران ساخته شد. 

هتل اوین تهران، متشکل از 150 باب واحد اقامتی است که به شکل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اکثر این اتاق‌ها، دارای بالکنی بسیار کوچک هستند که منظره زیبایی از فضای سبز را به شما نشان می‌دهند. 

همه آنچه از یک هتل 4 ستاره و یکی از بهترین هتل های تهران انتظار دارید، در هتل اوین به نحو ملموسی وجود دارد. سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، سیستم برقی یکپارچه، اینترنت پر سرعت و پنل کنترل نور از جمله امکاناتی هستند که در واحدهای هتل وجود دارند. 

در هتل اوین، اگر هوس غذاهای خوشمزه کردید به رستوران تابستانی آبشار بروید که امکانات کاملی دارد و خدمات ارزنده‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این رستوران، انواع غذاهایی مانند کباب و گریل، باربیکو و سرخ‌کردنی را برای شما سرو می‌کند. 

رستوران آبشار به صورت 24 ساعته، آماده خدمت‌رسانی به مسافران هتل است. رستوران چینی از دیگر رستوران‌های هتل اوین است که غذاهای سنتی مانند آش و سوپ را برای شما سرو می‌کند. 

هتل رمیس تهران

اگر می‌خواهید به فرودگاه امام خمینی دسترسی راحتی داشته باشید، هتل رمیس گزینه خوبی است. این هتل، همان هتل ایبیس سابق است که در سال 1393 در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی ساخته شده است. هتل رمیس، به دلیل دارا بودن امکانات خوب و دسترسی به مهم‌ترین فرودگاه‌های کشور، در زمره بهترین هتل های تهران قرار گرفته است. 

هتل رمیس تهران، 196 باب واحد اقامتی را بر اساس استانداردهای کامل جهانی ساخته است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و دو تخته توئین می‌شوند. شما می‌توانید این اتاق‌ها را به صورت ساعتی نیز رزرو کنید. این، یکی از مزایای اقامت در هتل رمیس تهران است. 

با رزرو هتل رمیس تهران، از امکاناتی مانند لابی، پرینتر، آسانسور، نمازخانه، فکس، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز و اتاق چمدان می‌توانید استفاده کنید.

هتل رمیس به‌عنوان اولین هتل فرودگاهی ایران، پذیرای مسافران با پرواز کانکشن طولانی است. این هتل، قوانین هتل‌داری را به خوبی رعایت می‌کند و میزبان جمع کثیری از مسافران ایرانی و خارجی است. سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، سالن چند منظوره، استخر و سالن ماساژ از دیگر امکانات خوب این هتل هستند. 

در رستوران ایرانی هتل رمیس به‌عنوان یکی از بهترین هتل های تهران، می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و تنوع بالایی نیز دارند.

هتل بزرگ تهران

در دسته‌بندی بهترین هتل های تهران، یکی دیگر از هتل های پایتخت به نام هتل بزرگ قرار دارد که در سال 1398 ساخته شده است. این هتل، 4 ستاره دارد و تاکنون میزبان نشست‌های مقامات سیاسی ایرانی و خارجی بوده است. 

وارد هتل بزرگ تهران که می‌شوید، لابی با دکوراسیون شیک شما را مجذوب خود خواهد کرد. این قسمت از هتل با سرامیک‌ها و کاشی‌های براق تزیین شده که جلوه خاصی به هتل بخشیده است. استفاده از مبلمان با فرش‌هایی به رنگ‌های خاکستری و ارغوانی نیز به جذابیت هتل افزوده‌اند. 

هتل بزرگ دارای واحدهایی مجهز است که در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین و دو تخته دبل به مسافران عرضه می‌شود. این اتاق‌ها مجهز به امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، میز دو منظوره آرایش و کار، سیستم تهویه هوای مطبوع و صندوق امانات هستند. 

اتاق‌های سینگل، دبل، تویین و سه‌ تخته هتل بزرگ، مساحتی بیش از 20 متر مربع دارند. از بین این اتاق‌ها، اتاق‌های کینگ دلبازتر و فضای بیشتری دارند. سویئت گرند، از مجهزترین و در عین حال لوکس‌ترین اتاق‌های هتل بزرگ است. متراژ بالا و امکانات خوب این سوئیت، از جمله ویژگی‌های ممتاز آن است. 

سوئیت گرند، دارای اتاق خواب مجهز و امکاناتی مانند مبلمان و میز غذاخوری است. وان، جکوزی، دستگاه اسپرسوساز از دیگر امکانات مدرنی است که تنها در این سوئیت وجود دارند.

جمع‌بندی؛ کدام هتل را انتخاب کنیم؟

خوب است بدانید که بهترین هتل‌ های تهران از نظر امکانات و خدمات، تنوع گسترده‌ای دارند؛ بنابراین آنچه که مهم است توجه شما به نیازها و خواسته‌های خودتان است. ممکن است برخی افراد نیازی به بازدید از جاهای دیدنی نداشته باشند و برای آنها فاصله تا اماکن اداری و مهم شهر، اهمیت داشته باشد، در این صورت بهتر است به‌جای توجه به برخی امکانات، روی فاصله تا اماکن مهم تمرکز کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*