ایرانسل نمایشگاه تحول صنعت خودرو

ایرانسل با راهکارهای هوشمند خود به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در روزهای 23 تا 26 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و ایرانسل نیز با راهکارهای هوشمند و جدیدترین خدمات و محصولات خود به این نمایشگاه آمده است.

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در روزهای 23 تا 26 آبان ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل نیز با راهکارهای هوشمند خود در این رویداد حاضر شده است. در این نمایشگاه شاهد ارائه جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال و هوشمند ایرانسل برای تحول صنعت خودروسازی هستیم. شرکت ایرانسل در سالن‌های 10 و 11 نمایشگاه بین المللی تهران از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند.

اهداف ایرانسل از حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

سرویس خودرو متصل، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) و سرویس بیسیم واکه از جمله محصولات و راهکارهای هوشمند Irancell هستند که به‌منظور معرفی جدیدترین فناوری‌های صنعت خودرو و تاثیر تحول دیجیتال در این صنعت کشور، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو معرفی می‌شوند.

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در روزهای 23 تا 26 آبان ماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند. حمایت از کالا و خدمات ایرانی در راستای توسعه صادرات و اشتغال‌زایی، معرفی و ارائه توانمندی‌های داخلی، تبادل تکنولوژی با سایر مشارکت‌کنندگان بخش بین‌المللی نمایشگاه، ارائه راهکارهای کارشناسی توسط سازمان‌ها و انجمن‌های ذی‌ربط، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و نظرهای کارشناسی و به صحنه آوردن محققان و پژوهشگران و نخبگان حوزه‌های مرتبط، تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه‌های قانونی و اجرایی کشور و همچنین آگاهی و شناخت از کاربرد فناوری‌های نوین در تولید خودرو از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو فضایی برای تبادل تجربیات بین تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران، صنعت‌گران و تمام فعالان این صنعت استراتژیک را به‌وجود آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*