چانگان ای استار ؛ هاچ بک برقی جدید سایپا معرفی شد + ویدیو

چانگان ای استار سایپا – E-Star که در برخی کشورها با نام بنی شناخته می‌شود، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 توسط سایپا معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو برقی Changan Benni E-star آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی سایپا از خودرو برقی چانگان بنی استار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 پرده برداشت. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات خودرو برقی Changan Benni E-star آشنا خواهیم شد.

 مشخصات فنی چانگان ای استار

چانگان ای استار سایپا به یک پیشرانه برقی سنکرون آهنربای دائم (PMSM) مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 55 کیلووات (74 اسب بخار) و گشتاور  170 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو کوچک برقی قادر است ظرف مدت 4.9 ثانیه از صفر به سرعت 50 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

ماشین برقی سایپا E-Star

برای چانگان E-star سایپا باتری لیتیوم یونی 32.2 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که در حالت استاندارد می‌توان ظرف مدت 8 ساعت و 35 دقیقه آن را شارژ کرد. البته باتری این خودرو با شارژ سریع ظرف مدت 50 دقیقه به شکل کامل شارژ می‌شود. شرکت CATL چین نیز وظیفه تامین باتری‌های این خودرو را برعهده دارد.

ماشین برقی سایپا E-Star

جانگان بنی سایپا 1180 کیلوگرم وزن دارد و با یکبار شارژ کامل باتری می‌تواند مسافتی برابر با 301 کیلومتر را بپیماید. طول این خودرو 4 نفره به 3770 میلی‌متر، عرض آن 1650 میلی‌متر، ارتفاع آن 1570 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2410 ملی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان E-star

ماشین برقی سایپا E-Star

از امکانات این خودرو برقی می‌توان به سنسور عقب، دو صفحه نمایش 10.25 اینچی با طراحی یکپارچه برای سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر کیلومتر خودرو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HSA)، ترمز ABS، سیستم کنترل فشار باد تایر (TPMS) و کیسه هوا اشاره کرد.

قیمت Changan E-star

خودرو برقی چانگان ای استار سایپا

چانگان ای استار سایپا با قیمت 10 هزار دلار در بازار چین به فروش می‌رسد که همین موضوع آن را برای عرضه در ایران به یک گزینه ایده‌آلی تبدیل می‌کند. البته مشخص نیست این خودرو برقی با اضافه شدن هزینه‌های جانبی با چه قیمتی روانه بازار ایران خواهد شد.

گالری تصاویر

ماشین برقی سایپا بنی ای استار

تاریخ و محل برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

در پایان کار بد نیست اشاره کنیم که دومین دوره از نمایشگاه های تحول صنعت خودرو از تاریخ 23 تا 26 آبان ماه 1402 در محل نمایشگاه های دائمی تهران و از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر در سالن‌های 8 و 9، میزبان شما عزیزان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*