ایرانسل همایش پیشرفت های معماری سازمانی

هفتمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

ایرانسل حامی هفتمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی است. این همایش با محوریت معماری سازمانی و حکمرانی دیجیتال در تهران برگزار می‌شود.

هفتمین دوره همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی با تمرکز بر معماری سازمانی و حکمرانی دیجیتال در روزهای 24 و 25 آبان ماه 1402 در تهران و با مدیریت اجرایی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از این همایش که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

استانداردها، مدل‌ها و چارچوب‌ها، فناوری‌ها و ارزش‌آفرینی دیجیتال، مهندسی سازمان، مدیریت فرایندها و مدل‌های کسب‌وکار، مهندسی سرویس و معماری سرویس‌گرا، معماری سازمانی و حکمرانی دیجیتال، مدیریت و راهبری و نگهداشت معماری سازمانی، معماری سازمانی و امنیت و همچنین معماری سازمانی و هوش مصنوعی، محورهای اصلی هفتمین دوره همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی محسوب می‌شوند.

سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف از جمله دکتر جان گوتزه از دانشگاه کپنهاگ دانمارک و دکتر پاتریک درده، رئیس معماری اطلاعات صنعت بانکداری BIAN و همچنین سخنرانانی از داخل کشور از جمله دکتر محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دکتر مهدی شامی زنجانی، عضو هیات علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران در این همایش حضور خواهند داشت.

ایرانسل در همایش پیشرفت های معماری سازمانی

علاوه بر این قرار است مدیران شرکت ایرانسل در بخش پنل‌های تخصصی و کارگاه‌ها، موضوع‌های پیشرفت‌های سازمانی در حوزه تلکام و تحول دیجیتال را در حاشیه این همایش ارائه کنند. همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی از سال 1396 به‌صورت سالانه با همکاری آزمایشگاه‌های معماری سازمانی مستقر در دانشگاه‌های سراسر کشور و با حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. از اهداف این همایش می‌توان به ایجاد بستری برای ارائه و تبادل جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و تجربی محققان، متخصصان، دانشجویان و دست‌اندرکاران این حوزه اشاره کرد.

اولین دوره این همایش در دانشگاه شهید بهشتی، دومین دوره در دانشگاه صنعتی شیراز، سومین دوره در دانشگاه صنعتی شریف، چهارمین دوره در دانشگاه تهران، پنجمین دوره در دانشگاه فردوسی مشهد و ششمین دوره در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شده بودند. حالا نیز هفتمین دوره این همایش امروز و فردا یعنی 24 و 25 آبان ماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*