گوشی تاشو ارزان قیمت سامسونگ

سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد؛ گوشی تاشو ارزان قیمت در کار نیست

سامسونگ با تکذیب عرضه گوشی تاشو ارزان قیمت در آینده نزدیک، طرفداران خود و تمام کاربران را ناامید کرد. احتمالا گوشی تاشو میان رده سامسونگ را به این زودی‌ها نخواهیم دید.

در هفته‌ای که گذشت، شایعه جالبی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ قصد دارد یک گوشی تاشو ارزان قیمت و مقرون به صرفه را در سال آینده به بازار عرضه کند. طبق این شایعه، ادعا شده بود که این گوشی تاشو اقتصادی با قیمت 400 تا 500 دلار روانه بازار می‌شود.

با این که چنین شایعه‌ای از همان اول هم بیش از حد خوشبینانه به نظر می‌رسد، اما موجی از امیدواری را در بین کاربران و به‌خصوص طرفداران محصولات سامسونگ و گوشی های تاشو به وجود آورد. ولی روز گذشته، سامسونگ صراحتا اعلام کرد چنین اتفاقی نخواهد افتاد و آنها در حال کار روی یک گوشی تاشو ارزان قیمت نیستند. به این ترتیب خیلی زود این شایعه رنگ باخت و کاربران را حسابی ناامید کرد.

سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه گوشی تاشو ارزان قیمت ندارد

یک نشریه کره‌ای در این رابطه نوشت، سامسونگ می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی هوشمند تاشو میان رده ندارد و این شایعه را کاملا رد می‌کند. یکی از سخنگویان سامسونگ الکترونیکس گفت ما قصد نداریم گوشی هوشمند تاشو با قیمت اقتصادی تولید کنیم و شایعات اخیر، کاملا بی‌اساس هستند.

بنابراین در حال حاضر به‌نظر می‌رسد موتورولا با گوشی ریزر 40 یا ریزر 2023 خود به تنهایی در بازار گوشی های تاشو مقرون به صرفه و اقتصادی حضور دارد. موتورولا Razr 2023 در ابتدا با قیمت 700 دلار در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شد؛ اما اکنون مشتریان می‌توانند آن را با قیمت 500 دلار نیز خریداری کنند؛ یعنی همان قیمتی که شایعه شده بود قرار است گوشی تاشو ارزان قیمت Samsung به بازار عرضه شود.

گوشی تاشو ارزان قیمت

در هر صورت بسیاری از کاربران این سوال را مطرح کرده بودند که آیا سامسونگ در مقطع کنونی، تصمیم دارد نسخه FE یکی از گوشی های تاشو خود را به بازار عرضه کند یا خیر. سخنگوی سامسونگ در این خصوص می‌گوید در حال حاضر هیچ تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است. بنابراین در حال حاضر یا حداقل به این زودی‌ها نباید منتظر گوشی تاشو میان رده از شرکت سامسونگ باشیم؛ ولی با توجه به گفته‌های سخنگوی سامسونگ، شاید این شرکت کره‌ای در آینده، تصمیم‌های جدیدی در این رابطه بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*