کلوز فرند اینستاگرام

قابلیت کلوز فرند برای پست و ریلز اینستاگرام معرفی شد

اضافه شدن قابلیت ارسال پست و ریلز اینستاگرام برای فالوورهای کلوز فرند، آزادی عمل بیشتری را برای اشتراک‌گذاری محتوا به کاربران خواهد داد.

اینستاگرام به تازگی از امکان انتشار پست و ریلز برای کلوز فرند خبر داده تا کاربران با استفاده از آن بتوانند محتوای خود را تنها برای مخاطبان منتخب خود به نمایش بگذارند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در اکانت اینستاگرام خود با اعلام این خبر، گفت که قابلیت اشتراک‌گذاری با کلوز فرندز اکنون به بخش Feed و Reels نیز اضافه شده است تا بتوان طیف متنوع‌تری از محتوا را با گروه خاصی از دوستان به اشتراک گذاشت.

ویژگی کلوز فرندز که پیشتر تنها برای استوری و Notes در دسترس قرار داشت، در سال 2018 منتشر شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حریم خصوصی پلتفرم را افزایش داده و محتوای خود را برای عده‌ای خاص در معرض بازدید قرار دهند.

کلوز فرند اینستاگرام

آموزش اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام برای کلوز فرند

بدین ترتیب هنگامی‌که محتوایی نظیر پست، استوری یا ریلز را برای فهرست کلوز فرند خود به اشتراک می‌گذارید، تنها این افراد هستند که می‌توانند آن را مشاهده کنند. برای استفاده از این قابلیت وارد صفحه پروفایل خود در اینستاگرام شده، سپس روی منوی همبرگری در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و گزینه Close Friends را انتخاب کنید.

با انتخاب این ویژگی، یک نشان سبز در استوری‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود که نشان دهنده نمایش آن تنها برای دوستان نزدیک است. هم‌چنین هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که می‌توانید به فهرست کلوز فرند اضافه کنید، وجود ندارد. شما می‌توانید تقریبا همه فالوورهای خود را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کنید. البته در مقابل، هیچ‌کس نمی‌تواند درخواست اضافه شدن به لیست کلوز فرندز را برای شما ارسال کند.

اگر قصد دارید پست یا ریلز خود را با دوستان نزدیکتان در اینستاگرام به اشتراک گذارید، هنگام ایجاد محتوا روی گزینه Audience ضربه بزنید، در این بخش می‌توانید بین گزینه‌های Everyone (اشتراک عمومی) و Close Friends (انتشار برای دوستان نزدیک) یکی را انتخاب کنید.

شرکت متا هم‌اکنون در حال بهینه‌سازی پلتفرم خود برای بهبود امکان اشتراک‌گذاری در اینستاگرام است که ویژگی‌هایی مانند فهرست چندگانه مخاطب،  فهرست عمومی و برچسب‌گذاری کل گروه را هدف قرار می‌دهد.

هم‌چنین اینستاگرام بالاخره به کاربران اجازه داده تا پروفایل Threads خود را بدون خروج از حساب اینستاگرام خود حذف کنند. علاوه بر این، گزینه‌ای برای غیر فعال کردن وضعیت “Seen” (دیده شده) نیز در به‌روزرسانی‌های بعدی این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*