ارسال آی مسیج از گوشی اندرویدی به آیفون

ارسال آی مسیج از گوشی های اندرویدی به آیفون امکان‌پذیر شد!

کمپانی ناتینگ با انتشار یک اپلیکیشن به‌نام Nothing Chat، ارسال آی مسیج از گوشی های اندرویدی به آیفون های اپل را امکان‌پذیر کرد.

نبرد حباب آبی با حباب سبز همچنان پابرجاست. منظور ما آی مسیج و پیامک است. در حالی که همیشه اپل به پیام‌رسان داخلی خودش که Messages نام دارد می‌بالد، حالا یک گوشی‌ساز اندرویدی به‌نام ناتینگ موفق شده اپلیکیشنی را توسعه ببخشد تا آی مسیج را به گوشی های اندرویدی بیاورد.

این کمپانی در یک پست وبلاگی به معرفی “Nothing Chat”، یک اپلیکیشن جدید پرداخت که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک گوشی اندرویدی iMessage ارسال کنند. ناتینگ ظاهرا با همکاری Sunbird موفق شده این قابلیت را به اپلیکیشن خودش اضافه کند. البته در ابتدا این برنامه که روز جمعه پیش رو منتشر می‌شود، فقط در دسترس کاربران گوشی‌های ناتینگ فون ۲ قرار خواهد گرفت.

ارسال آی مسیج از گوشی اندرویدی به آیفون

گرچه کاربران به‌لطف اپلیکیشن ناتینگ چت قادر به ارسال iMessage هستند، اما به تمام قابلیت‌های آن دسترسی ندارند. به‌طور مثال فعلا فقط امکان ارسال پیام‌های متنی و تصاویر و ویدیوهای فشرده نشده وجود دارد. ویرایش پیام‌ها یا واکنش نشان دادن با ایموجی به پیام‌ها هنوز به این برنامه اضافه نشده است.

شرکت ناتینگ ویدیویی را منتشر کرده و در آن به معرفی اپلیکیشن ناتینگ چت و قابلیت ارسال iMessage از اندروید به آیفون توسط آن پرداخته است. در زیر عملکرد این برنامه را ببینید.

آی مسیج اپل چیست؟

آی مسیج یک سرویس رمزگذاری شده پایان به پایان است که کلید بازگشایی آن فقط در خود گوشی قرار دارد. شما برای استفاده از این سرویس پیام‌رسان باید صاحب یک دستگاه اپل و یک اپل آیدی باشید. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق این اپلیکیشن روی گوشی اندرویدی خود هم به iMessage دسترسی پیدا کنید، داشتند یک اپل آیدی یا اکانت آیکلاد ضروری است.

ارسال آی مسیج از گوشی اندرویدی به آیفون

اپلیکیشن ناتینگ چت از سرورهای Sunbird برای برقراری این ارتباط استفاده می‌کند. وقتی با استفاده از اپل آیدی خود وارد سرورهای Sunbird می‌شوید، شما می‌توانید مستقیما به اکانت آیکلاد خود دسترسی پیدا کنید. این یعنی به گالری تصاویر iCloud، اطلاعات پرداختی Apple Pay، اسناد و فایل‌های ذخیره شده در iCloud Drive، مخاطبان و غیره دسترسی خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*