بلک فرایدی

راهنمای مناسب برای لیست خرید بلک فرایدی

بسیاری از برندهای لباس در سراسر دنیا طی این چند روز تبلیغات کمپین جمعه سیاه خودشان را آغاز کرده‌اند. حالا زمان مناسبی است تا یک لیست از لباس‌هایی که نیاز دارید و برندهای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید تا با استفاده از این فرصت مناسب، تغییر بزرگی در کمد لباس خود ایجاد کنید.

ما در این مقاله، به بررسی برندهای لباس مردانه و زنانه می‌پردازیم که در کمپین روز جمعه سیاه شرکت می‌کنند و جزئیات کمپین آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

ابتدا به سراغ برندهای لباس مردانه می‌رویم.

۱- برند ایرانی کروم (Corum)

۲- برند اسپانیایی مانگو (Mango)

۳- برند آمریکایی هاکبری (Huckberry)

۴- برند آمریکایی بونوبو (Bonobo)

و بعد به سراغ برندهای مربوط به لباس زنانه می‌رویم:

1- برند آمریکایی آل‌سینتز (Allsaints)

۲- برند سوئدی اچ اند ام (H&M)

۳- برند انگلیسی نت آ پرتر (Net-A-Porter)

۴- برند آمریکایی اورلین (Everlane)

بلک فرایدی

جمعه سیاه برند ایرانی کروم

برند ایرانی لباس مردانه کروم یکی از برندهایی است که هر ساله کمپین روز جمعه سیاه را برگزار می‌کند و در این کمپین، محصولات خود را با تخفیف بالا عرضه می‌کند تا آقایان بتوانند لباس‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

به‌دلیل کیفیت بالای محصولات این برند، آقایان بسیاری ممکن است قادر به خرید این محصول در روزهای عادی سال نباشند؛ اما این برند با برگزاری کمپین جمعه سیاه قصد دارد تا فرصت خریدی بی دغدغه و همراه با تخفیف را برای علاقمندان محصولات خود فراهم کند.

به‌عنوان مثال پیراهن‌های مردانه یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر کمد لباس آقایان هستند و پیراهن مردانه کروم همان قطعه گم شده‌ای خواهد بود که آقایان برای تکمیل کمد لباس خود به آن نیاز دارند؛ اما داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند و ارزش‌آفرینی که این برند برای مخاطب خود به‌وجود می‌آورد، افراد زیادی تمایل دارند در کمپین روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی که در تاریخ ۳۰ آبان ماه به مدت ۴ روز ( تا ۳ آذر ماه) اجرا می‌شود، محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

علاوه بر کمپین روز جمعه سیاه، رویداد سایبر ماندی برند کروم در تاریخ ۶ آذر که پس از کمپین روز جمعه سیاه برگزار می‌شود، فرصت مناسبی است تا آقایان بتوانند به‌صورت اینترنتی حتی در محل کار، محصولات مورد علاقه خود را با تخفیف مناسب خریداری کنند.

بلک فرایدی

جمعه سیاه برند مانگو

این برند اسپانیایی کمپین روز جمعه سیاه خود را مانند یک جشن پاییزی برگزار می‌کند که در آن انواع پوشاک مردانه در دسته‌بندی‌های متنوع و با تخفیف بالا عرضه می‌شوند؛ بنابراین شرکت در این جشن، فرصت مناسبی برای آقایان خواهد بود تا با ایجاد تحول و انقلابی در استایل خود، با ظاهری متفاوت به استقبال روزهای پایانی سال و تعطیلات آن بروند.

از جمله لباس‌های مردانه‌ای هم که در کمپین روز جمعه سیاه این برند عرضه می‌شوند می‌توان به انواع پیراهن‌ها، سوییشرت‌ها، کت‌های تک، انواع ژاکت‌ها، کفش‌ها و شلوارها اشاره کرد.

کمپین روز جمعه سیاه برند مانگو از تاریخ ۳ آذر ماه به مدت ۳ روز (تا ۶ آذر) برگزار می‌شود. پس تا آن روز باید منتظر بود که مطابق هرساله، این برند با تخفیف و پیشنهادات هیجان‌انگیز خریداران خود را شگفت‌زده کند.

بلک فرایدی

جمعه سیاه برند آمریکایی هاکبری

این برند آمریکایی در کمپین جمعه سیاه خود طیف گسترده‌ای از لباس‌های مردانه را عرضه می‌کند و محصولات این برند در این کمپین، به‌طور معمول ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف دارند که این موضوع فرصت مناسبی در اختیار آقایان قرار می‌دهد که محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند.

هاکبری یک فروشگاه تولید و عرضه لباس‌های مردانه نیست و این برند یک فروشگاه بزرگ عرضه لباس مردانه است که بسیاری از برندهای فعال در این حوزه آنجا حضور دارند.

بر اساس تقویم میلادی هم کمپین جمعه سیاه ۲۰۲۳ این برند در تاریخ ۴ نوامبر (۳ آذر ماه) برگزار می‌شود و آقایان در این تاریخ می‌توانند با تخفیف ویژه محصولات موردنظر خود را خریداری کنند.

جمعه سیاه برند بونوبو

این برند آمریکایی هر ساله با این هدف که ایجاد یک استایل شیک و جذاب نباید کار سختی برای آقایان باشد، کمپین روز جمعه سیاه خود را برگزار می‌کند و در این کمپین محصولات مختلف خود را با تخفیف بالایی در اختیار آقایان قرار می‌دهد تا آن‌ها را برای دستیابی به این هدف یاری کنند.

برند بونوبو در کمپین جمعه سیاه ، پرفروش‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های مردانه خود را با تخفیف ۳۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان محصولات این برند قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع ژاکت‌ها، شکت‌ها و شلوارهای مردانه اشاره کرد که نقش مهمی در جذاب به‌نظر رسیدن استایل آقایان ایفا می‌کنند.

کمپین جمعه سیاه برند بونوبو هم در تاریخ ۳ آذر ماه و ۴ نوامبر میلادی برگزار می‌شود و آقایان می‌توانند در این روز با مراجعه به فروشگاه‌های برند بونوبو از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

حالا به سراغ برندهای لباس زنانه برگزار کننده کمپین جمعه سیاه می‌رویم.

جمعه سیاه برند آمریکایی آل‌سینتز

این برند در کمپین جمعه سیاه سال گذشته خود با تخفیف ۳۰ درصدی شرکت کرد و بسیاری از کارشناسان این حوزه انتظار دارند که آل‌سینتز در جمعه سیاه ۲۰۲۳ هم استراتژی مشابهی داشته باشد. پس می‌توان گفت که کمپین جمعه سیاه این برند آمریکایی، فرصت مناسبی برای بانوانی خواهد بود که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن، پوشاک جدیدی به کمد لباس همیشه پر از لباس خود اضافه کنند. (استکیر خنده)

این برند هم برای آغاز کمپین جمعه سیاه خود در سال ۲۰۲۳، مطابق تقویم عمل می‌کند و بانوان می‌توانند در تاریخ ۳ آذر ماه همزمان با شروع کمپین این برند، لباس‌های مورد علاقه خود را با تخفیف بالایی خریداری کنند.

جمعه سیاه برند سوئدی اچ اند ام

این برند در کمپین جمعه سیاه خود قصد دارد تا با رویکردی جذاب، مطابق سال‌های گذشته علاقه‌مندان محصولات خود را شگفت‌زده کند و اگر به کمپین جمعه سیاه سال گذشته اچ اند ام نگاه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. چرا؟ چون این برند در کمپین سال گذشته خود تخفیف ۲۰ درصدی روی محصولاتش اعمال کرده بود.

H&M علاوه بر کمپین جمعه سیاه، رویداد سایبر ماندی هم برگزار می‌کند تا مشتریان محصولات این برند فرصت خرید لباس‌های مورد علاقه خود به صورت اینترنتی را داشته باشند و بدون نگرانی از ساعت‌ها ماندن در شلوغی و ازدحام روز جمعه سیاه، محصول خود را تهیه کنند.

کمپین این برند در تاریخ ۳ آذر ماه به مدت یک روز برگزار می‌شود و تا آن روز شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه این برند، اطلاعات بیشتری در مورد کمپین جمعه سیاه برند H&M به‌دست آورید.

جمعه سیاه برند انگلیسی نت آ پرتر

داشتن رویکردی شفاف و مشخص و عرضه مدل‌های شیکی از انواع لباس‌های زنانه پاییزی و زمستانی، استراتژی این برند در کمپین جمعه سیاه است و کمپین جمعه سیاه این برند هم در تاریخ ۳ آذر ماه برگزار می‌شود؛ اما اگر نمی‌توانید تا آن روز صبر کنید، برند Net-A-Porter این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تعدادی از محصولات این برند را پیش از آغاز کمپین، با تخفیف ۸۰ درصدی تهیه کنید.

جمعه سیاه برند آمریکایی اورلین

این برند در کمپین جمعه سیاه قصد دارد تا با یک تخفیف ۴۰ درصدی روی محصولاتی مانند کفش‌ها و انواع لباس‌های زنانه علاقمندان خود را هیجان‌زده کند.

برند اورلین برای جذب علاقه‌مندان جدید از طریق کمپین جمعه سیاه خود برنامه دارد و در نظر دارد تا به سفارش اولی‌ها، هزینه ارسال رایگان هدیه بدهد. در مورد کمپین این برند هم خوب است که بدانید در تاریخ ۳ آذر ماه برگزار می‌شود و شما می‌توانید شیک‌ترین لباس‌های زنانه را با قیمت و تخفیف مناسب خریداری کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*