قیمت چانگان های وارداتی

افت قیمت شدید چانگان های وارداتی به محض ورود به بازار ایران

قیمت چانگان های وارداتی بلافاصله پس از ورود به بازار ایران به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد. در ادامه جزئیات افت قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ 2 و 3 را بررسی خواهیم کرد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت چانگان های وارداتی سایپا در بازار ایران طی 1 ماه پس از تحویل به مشتریان به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در حالی که چانگان CS35 پلاس با قیمت حدود 2 میلیارد تومان وارد بازار شده بود، قیمت آن طی یک ماه به‌شدت افت کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت این خودرو را در بازار بررسی می‌کنیم.

پس از گذشت 5 سال از ممنوعیت واردات خودرو به ایران، سرانجام چانگان های وارداتی سایپا به‌عنوان نخستین سری از خودروهای وارداتی روانه بازار شدند. این خودروها به‌عنوان اولین محصولات وارداتی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شدند و به دست مشتریان رسیدند. ماه قبل محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا اعلام کرده بود در سری نخست 1 هزار و 108 دستگاه خودرو چانگان وارد کشور شد و تاکنون 570 دستگاه را نیز به دست مشتریان رساندیم.

افت قیمت چانگان های وارداتی

قیمت چانگان های وارداتی

در حالی که قیمت بازار این خودروها در زمان عرضه به مشتریان حدود 2 میلیارد تومان تعیین شده بود، اما پس از گذشت 1 ماه، قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ 2 حدود 27 درصد و تیپ 3 آن نیز حدود 21.6 درصد در بازار کاهش یافته است. در ادامه، قیمت فعلی این دو خودرو در پلتفرم‌های آنلاین را بررسی می‌کنیم.

طبق آگهی‌های ثبت شده، چانگان CS35 پلاس تیپ 2 به‌طور متوسط حدود 1 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت دارد. این در حالی است که قیمت نهایی این محصول در کارخانه با احتساب تمام هزینه‌ها 1 میلیارد و 143 میلیون و 488 هزار تومان اعلام شده بود. در واقع متقاضیان از طریق فروش این خودرو در بازار توانستند به سود 160 میلیون تومانی دست پیدا کنند.

قیمت چانگان CS35 تیپ 3 نیز با احتساب تمام هزینه‌ها 1 میلیارد و 274 میلیون و 132 هزار تومان اعلام شد، اما این خودرو اکنون در بازار با قیمت 1 میلیارد و 450 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد تا مشتریان آنها سود 175 میلیون و 868 هزار تومانی را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*