تاپ چنج

کف و سقف برداشت پول از تاپ چنج چقدر است؟

برداشت و واریز از بروکرها و صرافی های مالی مربوط به معاملات دیجیتالی و آنلاین از مهم‌ترین بخش‌های این موارد هستند. بروکرها، همان کارگزاری‌هایی هستند که معامله‌گران توسط آنها دست به انجام معاملات می‌زنند. صرافی‌ها نیز در این میان در زمینه نقل و انتقالات پول، تبدیل دلار به ریال یا برعکس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازارهای مالی نظیر فارکس نیز امکان ارتباط با صرافی‌ها را دارند. از معتبرترین صرافی‌ها می‌توان به تاپ چنج اشاره کرد که کاربران ایرانی برای شارژ کارگزاری‌های فارکس و باینری آپشن از صرافی تاپ چنج بیشتر استفاده می‌نمایند. یکی از اولین سوالاتی که برای مشتریان در انتخاب صرافی پیش می‌آید این است که کف و سقف برداشت پول از تاپ چنج چقدر است؟ به همین دلیل بهتر است کمی بیشتر در مورد تاپ چنج بدانید.

صرافی تاپ چنج چه خدمات واریز و برداشتی ارائه می‌دهد؟

صرافی تاپ چنج یک صرافی آنلاین است که خدمات متنوعی را در زمینه‌های ارز دیجیتال، پرداخت‌های بین‌المللی و انتقال ارز ارائه می‌دهد. ارائه این خدمات بر اساس یک اپلیکیشن است که مشتریان می‌توانند از آن به نحو احسن استفاده نمایند. اما برای دانلود اپلیکیشن تاپ چنج  باید به وب سایت رسمی آن مراجعه کنند. تاپ چنج دارای مجوزهای معتبر از جمله مجوزهای CySEC، FCA، BaFin، FSCA و ASIC است.

کف و سقف برداشت از تاپ چنج بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه به‌طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. همچنین این صرافی به دلیل ارائه خدمات و پشتیبانی مشتری عالی شناخته شده است. این امر نشان‌‌دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن این شرکت است. تاپ چنج کارمزدهای معاملاتی نسبتاً بالایی را برای برخی از ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند.

این صرافی خدمات متنوعی را در زمینه‌های ارز دیجیتال، پرداخت‌های بین ‌المللی و انتقال ارز ارائه می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند نیازهای مالی خود را با توجه به کف و سقف برداشت از تاپ چنج به راحتی برطرف کنند. با این حال در برخی موارد کارمزدهای معاملاتی نسبتاً بالایی را برای بعضی از ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند. این شرکت برای کاربران ایرانی که به دنبال یک صرافی مطمئن برای انجام معاملات ارز دیجیتال و سایر خدمات مالی هستند، گزینه مناسبی است.

مقدار کف و سقف برداشت پول از تاپ چنج چقدر است؟

حداقل مبلغ برداشت از حساب بانکی تاپ چنج برای تمامی ارزها 51 هزار تومان است. حداکثر مبلغ برداشت از حساب بانکی تاپ چنج در هر روز 100 میلیون تومان برای تمامی ارزها است. به دلار اگر بخواهید حساب کنید کف برداشت پول از تاپ چنج، 10 دلار و به یورو و درهم نیز 10 یورو و 10 درهم می‌باشند. در واحد روبل و لیر و یوان 100 روبل، 100 لیرو یوان است. 

اگر بخواهید از طریق پول‌های الکترونیکی برداشت انجام دهید، حداقل مبلغ برداشت از پول‌های الکترونیکی 10 دلار است. همچنین حداکثر مبلغ برداشت از پول‌های الکترونیکی در هر روز 100 میلیون تومان است.

حداکثر برداشت از تاپ چنج برای هر معامله‌گر در روز 100 میلیون تومان است. در عرض 24 ساعت می‌توانند تا سقف 1 میلیارد ریال برداشت کنند. 

توجه داشته باشید که این مقادیر ممکن است در آینده تغییر کنند. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد کف و سقف برداشت پول از تاپ چنج می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. 

نحوه واریز و برداشت پول در تاپ چنج چگونه است؟

یک روش واریز از طریق درگاه‌های پرداخت انجام می‌شود. حداقل مبلغ واریز از طریق درگاه‌های پرداخت در ایران، 100 هزار تومان است. حداکثر مبلغ واریز از طریق درگاه‌های پرداخت به میزان موجودی حساب کاربری در تاپ چنج بستگی دارد. 

چنانچه بخواهید از طریق پول‌های الکترونیکی واریزی داشته باشید حداقل مبلغ واریز 10 دلار است. حداکثر مبلغ واریز از طریق پول‌های الکترونیکی نیز به موجودی حساب کاربری در این صرافی بستگی دارد. 

برای این‌که بتوانید واریزی داشته باشید یا برداشت کنید باید آموزش شارژ حساب تاپ چنج را به‌طور کامل دریافت نمایید. جهت دسترسی به پلتفرم سایت، می‌توانید از تلفن‌های همراهی که اپلیکیشن تاپ چنج در اختیار شما می‌گذارد نیز استفاده کنید. 

دانلود برنامه تاپ چنج در اندروید یا آیفون؟

در حال حاضر امکان دانلود برنامه تاپ چنج در گوشی‌های آیفون موجود نیست و تنها در گوشی‌های اندروید می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید برنامه تاپ چنج را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. همچنین این دستیابی با ورود به سایت تاپ چنج نیز به‌راحتی برای شما فراهم شده است. 

این برنامه از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. این اواخر فروشگاه گوگل دانلود این برنامه را از برنامه‌های خود حذف کرده است. بنابراین شما می‌توانید از دانلود مستقیم از طریق وب سایت آن انجام دهید. با دانستن مقدار کف و سقف برداشت پول از تاپ چنج می‌توانید برای کارهای خود برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام معاملات و برداشت و واریز داشته باشید. نکته مهم آن است که برای ورود به سایت تاپ چنج حتما باید فیلترشکن داشته باشید. 

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*