بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

اگر به دنبال یک فیلم ماجراجویی سرگرم کننده هستید، با معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023 همراه ما باشید.

فیلم های ماجراجویی از آثار پرمخاطب سینما هستند که تمام رده‌های سنی را جذب خود می‌کنند، در جمع‌های دوستانه، خانوادگی و حتی به‌تنهایی، یک فیلم ماجراجویی باکیفیت می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای شما و اطرافیانتان رقم بزند. به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023 می‌پردازیم که در سینما اکران شده‌اند و هم‌اکنون نسخه‌های دیجیتالی باکیفیت آن‌ها برای دانلود در دسترس هستند یا در آینده‌ای نزدیک به نمایش گذاشته می‌شوند.

فیلم های ماجراجویی به‌علت داستان جذاب، شخصیت‌های مخاطب‌پسند، صحنه‌ها و محیط‌های خیره‌کننده، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای ببینندگان رقم می‌زنند. فیلم های ماجراجویی به‌علت تنوع ماجراهای موجود در دنیا، حس و حال متفاوتی را رقم می‌زنند که قلم نویسنده، توانایی کارگردان و استعداد بازیگران در به جلوه کشیدن یک تجربه هیجانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این سبک از فیلم شامل داستان‌های تاریخی و بیوگرافی‌ای که دوران‌ها و شخصیت‌های مشهور تاریخ را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، فیلم‌های علمی و تخیلی که از دنیا‌های ناشناخته و نوع متفاوت زندگی سخن می‌گویند و بسیاری سبک‌های دیگر تشکیل شده است.

لیست بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

اگر به داستان و دنیای فیلم های ماجراجویی علاقه‌مند هستید، در ادامه بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023 که از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد را به شما معرفی می‌کنیم.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

مارول و دنیای ابر قهرمانانش همیشه جزو پرطرفدارترین آثار دنیای سینما بوده‌اند که علاوه بر جلوه‌های بصیری بی‌نظی و مبارزات هیجان‌انگیز از داستان قابل قبولی نیز برخوردار هستند. فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse که در انتهای سال 2023 اکران می‌شود، ادامه فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse است که در سال 2018 پخش شد. این فیلم که بر اساس شخصیت‌های کمیک مارول ساخته شده، ادامه داستان نوجوانی به نام مایلز مورالس را دنبال می‌کند که این بار در دنیا‌های موازی به مبارزه با شرارت می‌پردازد. مایلز در این دنیا با گروهی از اسپایدرها برای مقابله با خطری جدید همکاری می‌کند. به‌گفته تهیه‌کننده این فیلم، عوامل سازنده تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تجربه‌ای خیره‌کننده و پراحساس را به تصویر بکشند و از شخصیت‌های جذاب و متنوع کمیک برای خلق این لحظات کمک گرفته شده است.

مارول پروسه ساخت این فیلم را به عوامل متعددی واگذار کرده است که شامل: جوآکین دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورز (Kemp Powers) و جاستین ک. تامپسون (Justin K. Thompson) به‌عنوان کارگردان و فل لورد (Phil Lord)، کریستوفر میلر (Christopher Miller) و دِو کالاهام (Dave Callaham) به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس هستند.

فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse مورد انتظارترین فیلم ماجراجویی سال 2023 است که توسط استودیوهای Sony Pictures Animation و Marvel Entertainment تولید شده است.

Ghosted

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

جدیدترین فیلم دکستر فلچر یک فیلم کمدی-عاشقانه و ماجراجویی است که توسط رت ریس، پال ورنیک، کریس مکنا و اریک سامرز نوشته شده است. این فیلم دستان زندگی کول را روایت می‌کند که در یک برخورد عاطفی عاشق سیدی می‌شود، اما بعد متوجه می‌شود که سیدی یک مامور مخفی است. کول و سیدی قبل از این‌که بتوانند برای قرار دوم تصمیم بگیرند، به یک ماجراجویی بین‌المللی برای نجات جهان کشیده می‌شوند.

در تکاپوی ماجراجویی‌های این دو نفر شاهد روابط احساسی بین‌شان خواهیم بود که با لحن کمدی آمیخته شده است.

بازیگران این فیلم شامل: کریس اوانز (Chris Evans) در نقش کول، آنا د آرماس (Ana de Armas) در نقش سیدی، آدرین برودی (Adrien Brody) در نقش لوک، مایک مو (Mike Moh) در نقش وگنر، تات دانووان (Tate Donovan) در نقش پدر کول، امی سداریس (Amy Sedaris) در نقش مادر کول و جان چو (John Cho) در نقش لئوپارد هستند.

این فیلم توسط استدیوهای Apple و Skydance تولید شده و به وسیله اپل تی وی در دست انتشار قرار دارد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

اگر به‌دنبال یک فیلم ماجراجویی مبارزه‌ای هستید که کودکان و نوجوانان را به وجد بیاورد پیشنهاد ما به شما فیلم جدید لاکپشت‌های نینجا است. این فیلم با ارتقای سطح داستان‌گویی، حتی قشر بزرگسال را نیز راضی می‌کند. این فیلم بر اساس کمیک و انیمشین محبوب لاک‌پشت‌های نینجا ساخته شده است؛ این‌بار 4 شاگرد استاد اسپلینتر، با همراهی این موش مبارز و دوستان جدیدشان به مبارزه با گروهی از افراد تغییر شکل یافته خواهند رفت.

کارگردان این فیلم جف رو است که قبلا آثار موفقی همچون Gravity Falls, Disenchantment و The Mitchells vs. the Machines را ساخته است.

The Super Mario Bros. Movie

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

The Super Mario Bros. Movie یک فیلم ماجراجویی خاص است که نمی‌توان به‌راحتی به هر کسی آن را پیشنهاد کرد و انتظار داشت که از آن لذت ببرد. اما اگر با دنیای ماریو آشنا هستین The Super Mario Bros. Movie یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی در سال 2023 است که می‌تواند لحظات مفرحی را برای شما رقم بزند.

این فیلم بر اساس بازی مشهور ماریو یا همان قارچ خور ساخته شده داست و داستان دو لوله‌کش اهل ایتالیا را روایت می‌کند که به دنیای قارچ‌ها راه پیدا کرده‌اند و وظیفه آن‌ها نجات دادن زندگی شاهزاده خانم است که توسط پادشاه کوپا زندانی شده است.

این فیلم قرار است یک تجربه سینمایی ماجراجویانه در دنیای رنگارنگ قارچ‌ها باشد که با درون‌مایه‌ای از جنس طنز آمیخته شده است.

وظیفه کارگردانی این انیمیشن بر عهده آرون هوروات و مایکل جلنک است که سابقه تولید انیمیشن‌های Teen Titans Go! To the Movies و The Lego Batman Movie را در کارنامه خود دارند.

خبر خوب دیگر در خصوص این انیمیشن ماجراجویی-کمدی حضور شخصیت‌های محبوب و معروف بازی مانند لوئیجی، تود، یوشی و دانکی کونگ در این فیلم است.

Shazam! Fury of the Gods

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

فیلم شزم سومین فیلم DC در سال 2023 است که ادامه داستان شزم 2019 را روایت می‌کند. این فیلم بر اساس شخصیت کمیکی به همین نام، داستان بیلی باتسون و خانواده او را روایت می‌کند که با گفتن کلمه «شزم» به قدرت‌های ماورایی دست پیدا می‌کنند و به قهرمانانی بزرگسال تبدیل می‌شوند که می‌توانند از خود دفاع کنند. در داستان این فیلم آمده است که خانواده باتسون این‌بار با سه خدای باستانی روبه‌رو می‌شوند که قصد انتقال از جادوگرها را دارند.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

اگر بازی محبوب Dungeons & Dragons را تجربه کرده باشید خبر خوشی برای شما داریم. امسال فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves بر اساس داستان این بازی ساخته شده است که گروهی از قهرمانان در یک دنیالی خیالی که امکان قدرت‌های ماورایی وجود دارد به مبارزه با هیولاها می‌پردازند و باید ماموریت‌های پرخطری را به انجام برسانند.

این فیلم قرار است با به‌کارگیری عناصر مختلف جادو، تاس، کلاس و نژاد یک تجربه سینمایی هیجان انگیز را به تصویر بکشد.

کارگردانان این فیلم جاناتان گولدشتاین و جان فرانسیس دالی هستند که قبلا تجربه ساخت فیلم‌های ماجراجویی-کمدی نظیر Horrible Bosses, Game Night و Spider-Man: Homecoming را در کارنامه خود دارند.

The Little Mermaid

بهترین فیلم های ماجراجویی سال 2023

یکی از بهترین فیلم های ماجراجویی و مورد انتظار سال 2023 فیلم پری دریایی کوچک بود. این فیلم با اقتباس از داستان کلاسیک هانس کریستین آندرسون و انیمیشن مشهور دیزنی ساخته شده است و داستان احساسات یک پری دریایی کوچک به اسم آریل را روایت می‌کند.

آریل که از دل دریاها آمده علاقه عجیبی به دنیای انسان‌ها پیدا می‌کند و برخورد او با شاهزاده اریک، روابط عاطفی جدیدی را برای آریل به‌ارمغان می‌آورد. آوریل برای بودن در کنار کریک مجبور می‌شود تا صدای خود را به ساحره دریایی اورسولا بدهد که این اتفاق پیامدهای ناگواری را برای آوریل رقم می‌زند.

کارگردانی این فیلم را راب مارشال بر عهده دارد که سابقه تولید فیلم‌هایی نظیر Chicago, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides و Mary Poppins Returns را در کارنامه خود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*