همایش بانکداری الکترونیک

همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر می‌شود

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از فردا دوشنبه 29 آبان ماه برگزار می‌شود و همراه اول با سبد کاملی از محصولات حوزه مالی و بانکی خود به این رویداد می‌آید.

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از فردا دوشنبه 29 آبان 1402 به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود و شرکت همراه اول با سبد کاملی از محصولات حوزه مالی و بانکی خود به‌عنوان حامی در این رویداد و نمایشگاه تخصصی حضور و مشارکت خواهد داشت.

همراه اول که پرچمدار حوزه تحول دیجیتال در ایران شناخته می‌شود، قصد دارد سرویس‌های سازمانی خود از جمله محصولات و خدمات سازمانی، اپراتور خدمات بانکی، کیف پول فراگیر اوانو، اعتبار همراه و راهکارهای جامع امضای دیجیتال را به این رویداد بیاورد. این سرویس‌ها و خدمات در قالب غرفه‌ای مستقل در فضای نمایشگاه تخصصی خدمات حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت ارائه می‌شوند.

برنامه‌های دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

سخنرانی‌های مقامات و صاحب‌نظران، میز گردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت از جمله بخش‌های این همایش به‌شمار می‌روند. همراه اول نیز در قالب دو کارگاه تخصصی در این رویداد حاضر می‌شود. همراه اول در روز سه شنبه به‌صورت پیوسته از ساعت 11:30 تا 12:30 در سالن شیخ بهایی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، کارگاه‌های تخصصی «طراحی، پیاده‌سازی و استقرار سامانه سفته و برات الکترونیکی» و «سرویس اعتبار» را برگزار خواهد کرد.

اپراتور همراه اول از مدیران و فعالان حوزه پولی و بانکی حاضر در این رویداد دعوت کرده تا از غرفه این شرکت بازدید کنند. این غرفه به معرفی توانمندی‌های اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در حوزه بانکداری الکترونیک اختصاص دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*