Galaxy AI سامسونگ

Galaxy AI سامسونگ عصر جدید گوشی های هوشمند را رقم می‌زند

Galaxy AI سامسونگ یک تجربه موبایلی جامع مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند به‌زودی، عصر جدیدی را در صنعت گوشی های هوشمند رقم بزند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، شاهد پیشرفت صنایع و محصولات مختلف بودیم که یکی از آنها، گوشی های هوشمند هستند. نسل اول گوشی های هوشمند توانستند اینترنت و جهان مجازی را در اختیار همه کاربران قرار دهند و بعد از آن، این گوشی‌ها طی چند سال با دوربین‌های قدرتمندتر و باکیفیت‌تر، به یک ابزار ارتباطی پیشرفته تبدیل شدند. حالا در دوران هوش مصنوعی زندگی می‌کنیم و نوبت به این فناوری رسیده تا تغییرات و بهبودهایی را در زندگی روزمره مردم ایجاد کند. در این روزها همه جا از هوش مصنوعی و کاربردهای آن صحبت می‌شود، اما فعلا مزیت‌های برتر این فناوری در گوشی های هوشمند، نمود پیدا نکرده است.

محصولات گلکسی سامسونگ در این دوران نقش بسیار زیادی از دسترسی طیف گسترده‌تر و متنوع‌تری از کاربران در سراسر جهان به فناوری‌های پیشرفته ایفا کرده‌اند. با این حال، گلکسی‌های سامسونگ همچنان در حال تغییر و تحول هستند و حالا سامسونگ قصد دارد ظرفیت‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی را به این محصولات بیاورد و آنها را در دسترس تمام کاربران قرار دهد.

با Galaxy AI سامسونگ آشنا شوید

Galaxy AI سامسونگ برای همین منظور طراحی شده و به‌وسیله آن، کاربران در هر مکانی می‌توانند هوش مصنوعی را به‌شکلی که تاکنون تجربه نکرده‌اند، مورد استفاده قرار دهند. تمام هدف و تلاش سامسونگ این است که امکانات جدید را در تمام بخش‌ها ایجاد و عرضه کند؛ از ارتباطات یکپارچه و بدون دردسر گرفته تا افزایش بهره‌وری روزمره و بروز خلاقیت.

Galaxy AI سامسونگ در واقع یک تجربه موبایلی جامع مبتنی بر هوش مصنوعی است که روی دستگاه‌های سامسونگ (on-device AI) توسعه پیدا کرده و با هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری (cloud-based AI) که توسط همکاران و شرکای سامسونگ توسعه یافته نیز سازگاری دارد. با این تجربه جدید و تحول یافته، خیال کاربران از امنیت و سطح حفاظتی که از گلکسی‌های سامسونگ سراغ دارند، راحت‌تر از همیشه می‌شود.

برای این‌که بتوانید این تحول بزرگ را بهتر درک کنید، باید به چیزی که گوشی های موبایل برای آن ساخته شده‌اند، یعنی برقراری تماس و ارتباط با دیگران، نگاه بیندازید. در آینده نزدیک، کاربران در گوشی های جدید خود که به Galaxy AI مجهز شده‌اند می‌توانند از قابلیت جذاب AI Live Translate Call بهره‌مند شوند. این فناوری جدید که با قابلیت تماس محلی یا Native Call ادغام شده، دردسرهای استفاده از برنامه‌های شخص ثالث را برای کاربران از بین می‌برد. با این قابلیت، تمام مکالمه‌های صوتی و متنی شما به‌صورت همزمان در حین صحبت کردن، ترجمه می‌شوند. به این ترتیب برقراری تماس و ارتباط با افرادی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند، به آسانی فعال کردن زیرنویس‌های فیلم‌ها و سریال‌ها در پلتفرم‌های استریم خواهد شد. Galaxy AI سامسونگ روی دستگاه قرار دارد و این اطمینان را به شما می‌دهد که مکالمات خصوصی شما، به هیچ عنوان از فضایی جز گوشی خودتان خارج نمی‌شود.

Galaxy AI سامسونگ از اوایل سال آینده میلادی، ما را به دنیایی می‌برد که در آن دیگر خبری از برخی از قدیمی‌ترین و پردردسرترین موانع ارتباطات اجتماعی نیست و برقراری ارتباط و تعامل با سایرین، بسیار آسان‌تر و ساده‌تر از همیشه می‌شود. این تحول بزرگ، قدم دیگری به‌سمت توسعه هوش مصنوعی به‌منظور بهتر شدن جهان و زندگی شهروندان خواهد بود. وون جون چوی، مدیر اجرایی بخش تحقیق و توسعه واحد تجربه موبایل سامسونگ در این رابطه می‌گوید:

گوشی های موبایل ظرفیت و قدرت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد ارتباط، بهره‌وری، خلاقیت و موارد مشابه در بین مردم سراسر جهان دارند. اما تا به امروز، ظرفیت‌های هوش مصنوعی در موبایل‌ها به روش‌های معنادار و سازنده، فعال نشده‌اند. Galaxy AI سامسونگ کامل‌ترین و فراگیرترین راهکار ما تاکنون خواهد بود و طرز فکر ما در خصوص گوشی های موبایل را برای همیشه تغییر می‌دهد.

این تحولات جدید به‌زودی باعث می‌شوند برقراری یک ارتباط واقعی با دیگران را تجربه کنید و فرصت‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار خواهد داد. توضیحاتی که در این مطلب ارائه کردیم، تنها شمه‌ای از آن چیزی است که در آینده رخ می‌دهد. گلکسی‌های سامسونگ، زندگی کاربران را ساده‌تر و گسترده‌تر از همیشه می‌کند. بنابراین می‌توانید خود را برای روبه‌رو شدن با عصر جدیدی از هوش مصنوعی در گوشی های موبایل آماده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*