حمایت ایرانسل از پایان نامه های دانشگاهی

ایرانسل از پایان نامه های دانشگاهی با تمرکز بر هوش مصنوعی حمایت می‌کند

ایرانسل ضمن حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با تمرکز هوش مصنوعی، از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرده است.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سال‌های 1399 و 1401 طرحی را برای همکاری پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر و حمایت از تولیدات دانشجویی در نظر گرفته بود. حالا در سال جاری نیز این طرح به‌منظور توسعه این فعالیت‌ها در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا، ایرانسل فهرست اولویت‌های پژوهشی خود را با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی منتشر کرده است. این شرکت تاکنون به حمایت از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی با موضوع‌های مختلف پرداخته و در سال جاری نیز ضمن برقراری ارتباط با دانشگاه‌های برتر کشور مانند دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تربیت مدرس، از تمام دانشجویان دعوت کرده تا به‌منظور انجام حمایت‌های مادی و معنوی، پژوهش‌های خود را ارسال کنند.

اهداف طرح حمایت ایرانسل از پایان نامه های دانشگاهی

این طرح به‌منظور گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی، افزایش آگاهی‌بخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و انجام پژوهش‌های دانشگاهی با هدف استفاده از یافته‌های پژوهشی در کسب و کار در دستور کار ایرانسل قرار گرفته است. مجموعه ایرانسل لبز به‌عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل که آزمایشگاه هوش مصنوعی خود را نیز تاسیس کرده، اولویت‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف را اعلام کرده و از تمام دانشجویان دعوت کرده تا فهرست این اولویت‌ها را در وبسایت ایرانسل مشاهده کنند و موضوع مورد علاقه خود برای انجام پژوهش را برگزینند.

بر این اساس تمام دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی قادر خواهند بود با مراجعه به وبسایت ایرانسل، موضوع مورد نظر خود را از بین موضوع‌های اعلام شده انتخاب کنند و پروپوزال پژوهشی خود را برای ارزیابی به ایرانسل ارسال نمایند. در ادامه، بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و پس از تایید کمیته ارزیابی و تکمیل فرم پژوهشی، یک راهبر پژوهش برای دانشجو تعیین می‌شود تا در طول مدت انجام پژوهش به او یاری برساند. ضمن این‌که این پژوهش‌ها از حمایت‌های مادی و معنوی ایرانسل بهره‌مند خواهند شد.

مجموعه ایرانسل لبز اعلام آمادگی کرده تا متناسب با پروژه‌های خود در زمینه هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات از جمله هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی در حوزه فناوری اطلاعات، مدیریت و تعیین نقشه راه پروژه‌های هوش مصنوعی، طراحی آنتن، لینک‌های مایکروویو و سطوح هوشمند قابل پیکربندی مجدد (RIS) برای شبکه‌های 5G و بالاتر، طراحی الگوریتم‌های هوشمند برای بهینه‌سازی و نگهداری شبکه های مخابراتی و…، موضوع‌های تحقیقاتی بیشتری را تعریف کرده و با همکاری دانشجویان،‌ این پروژه‌ها را توسعه دهد.

اولویت‌های پژوهشی ایرانسل تنها محدود به پژوهش‌های فنی و مهندسی نمی‌شود و حوزه‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به بازاریابی، دیجیتال و ارتباط با مشتریان در تعامل با فعالیت‌های آزمایشگاه هوش مصنوعی اشاره کرد. ایرانسل در چند سال اخیر در تلاش بوده از یک شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به سمت یک شرکت فناوری‌محور یا Techno حرکت کند و هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد و در جهت توانمندسازی زیست‌بوم دیجیتال کشور قدم بردارد. ایرانسل که یکی از شرکت‌های پیشرو در تحول دیجیتال محسوب می‌شود، در راستای دستیابی به این مهم، از پایان نامه های دانشگاهی و دانشجویان برتر حمایت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*