همراه اول کشتی

همراه اول از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشتی ایران تجلیل کرد

همراه اول به‌عنوان حامی ورزش ایران و رشته کشتی، با برگزاری مراسمی از قهرمانان کشتی ایران و کادر فنی و پیشکسوتان این رشته تجلیل کرد.

صبح روز دوشنبه 29 آبان ماه 1402، همراه اول با برگزاری مراسمی از قهرمانان کشتی ایران و کادر فنی و پیشکسوتان این رشته ورزشی تقدیر کرد. این مراسم در سالن اجتماعات فدراسیون کشتی ایران برگزار شد و حمید بهروزی (قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول)، کیومرث هاشمی (وزیر ورزش و جوانان)، حسین سلامی (فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران)، علیرضا دبیر (رئیس فدراسیون کشتی ایران)، قهرمانان و مدال آوران تیم های ملی کشتی، جمعی از پیشکسوتان رشته‌های ورزشی کشتی، فوتبال و دو و میدانی و همچنین خبرنگاران ورزشی در آن حضور داشتند.

در مراسم تجلیل همراه اول از قهرمانان کشتی چه گذشت؟

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به‌عنوان میهمان در این آیین تقدیر حضور داشت. وی در این مراسم اظهار کرد کشورها را با ستارگانشان می‌شناسند و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی، محبوب‌ترین اقشار هر جامعه‌ای و شخصیت‌های آرمانی محبوب و الگوی جوانان جامعه محسوب می‌شوند. فرمانده کل سپاه گفت ورزش عامل وحدت بین ملت‌ها بوده و بر مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار است. ورزش کشتی نیز به‌شکل ویژه‌ای در کل جهان، محبوب و تاثیرگذار است. حسین سلامی در ادامه صحبت‌های خود به ابعاد قدرت و مقاومت و شخصیت معنوی ورزشکاران اشاره کرد و نصیحت‌های اخلاقی را خطاب به جوانان و نوجوانان کشتی‌گیر عنوان کرد.

حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم، همراهی با ورزش اول کشورمان را باعث افتخار این اپراتور دانست و بیان کرد ما از این همراهی به‌دنبال رواج هر چه بیشتر ورزش کشتی در کشورمان هستیم. قائم مقام همراه اول در ادامه‌ی تجلیل از مدال آوران، قهرمانان و نام‌آوران یک سال اخیر ورزش کشتی در ایران، افزود هوش و ذکاوتی که در بدنه این رشته پهلوان‌پرور وجود دارد، می‌تواند در آینده هم مدال‌های رنگینی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد و امیدواریم این اتفاق را در رقابت‌های المپیک آتی ببینیم.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان کشور نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن اشاره به چند رویداد که در عرصه ورزش دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، بیان کرد معمولا عملکرد دولت‌ها در حوزه ورزش بر اساس این رویدادها ارزیابی می‌شود و المپیک، بازی‌های آسیایی و رقابت‌های سالانه جهانی در رشته‌های مختلف، از جمله این رویدادها هستند. وزیر ورزش در ادامه خاطرنشان کرد که کشتی ایران در هر سه رویداد ورزشی بزرگ جهان، همیشه سرآمد بوده و تاکنون بیش از 60 درصد مدال‌های تاریخ المپیک ایران را به‌دست آورده است. به‌گفته کیومرث هاشمی، حضور در المپیک به خودی خود، یک افتخار بزرگ است و ورزشکاری که بتواند در المپیک مدال بگیرد، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز تاریخچه‌ای کوتاه از این رشته ورزشی را بیان کرد و افزود زمانی در جایگاه یازدهم جهان قرار می‌گرفتیم، ولی حالا در جایگاه نایب قهرمانی هستیم؛ با این حال بعضی از رسانه‌ها به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار ما شکست بزرگی خورده‌ایم. وی افزود این نشان‌دهنده افزایش سطح توقع از این رشته ورزشی است. دبیر از همراه اول به‌عنوان حامی ورزش اول کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت همراه اول امروز برادر ما است و هر کاری که توانست برای توسعه و اعتلای ورزش کشتی ایران انجام داده است.

در انتهای این مراسم، همراه اول با همراهی مسئولان و پیشکسوتان حاضر در سالن، از مدال‌آوران، قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشتی ایران در تمامی رده‌های سنی و سبک‌ها در یک سال گذشته، تقدیر به عمل آورد. همچنین در پایان مراسم از منتخبان رسانه‌های ورزشی و خبرنگاران رشته کشتی نیز تقدیر شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*