استانبول

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول که امکاناتی مشابه هتل های ۵ ستاره دارند

استانبول، از جمله محبوب‌ترین مقاصد توریستی در خاورمیانه است که با جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و اقامتی فراوان، بهترین لحظات را برای گذران اوقات فراغت مسافران فراهم می‌کند.

اکثر گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می‌کنند، به‌دنبال ررزو هتل‌هایی هستند که علاوه بر نزدیکی به مراکز اصلی شهر، قیمت و امکانات مطلوبی ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل، بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول، همواره مملو از مسافرانی است که در حال تجربه خاطره‌انگیزترین اقامت در شهر شگفت‌انگیز استانبول هستند. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات خود را در استانبول بگذرانید، بهتر است رزرو یک هتل زیبا و مجهز ۴ ستاره را در اولویت قرار دهید. برای این منظور ابتدا با لیست بهترین هتل چهار ستاره استانبول که در این مطلب معرفی شده است، آشنا شوید.

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

اقامت در بهترین هتل‌های استانبول که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی به مهمانان خود ارائه می‌کنند، سفر شما را دلچسب‌تر خواهد کرد. در صورتی که دوست دارید پس از یک روز پرماجرا، در فضایی مفرح و شاد استراحت کنید، بهتر است به‌دنبال بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا از تجربه مسافرانی که در هتل‌های مختلف این شهر توریستی اقامت داشته‌اند، برای انتخاب بهترین و ایده‌آل‌ترین هتل استفاده کنید. اگر می‌خواهید اقامت در هتل، بخشی از لحظات مفرح و هیجان‌انگیز سفرتان باشد، لیست بهترین هتل ۴ ستاره استانبول که در ادامه ذکر می‌شود را به خاطر بسپارید.

هتل گرند هیلاریوم Grand Hilarium

هتل گرند هیلاریوم، در یکی از بهترین و معروف‌ترین مناطق تاریخی شهر استانبول واقع شده است؛ بنابراین این هتل، می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به تاریخ و آثار به جامانده از گذشتگان علاقه دارند. منطقه تاریخی ینی کاپی که بازدید از آن برای گردشگران توصیه می‌شود، در نزدیکی هتل گرند هیلاریوم قرار دارد. از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل 4 ستاره زیبا و مجهز این است که به برخی از مراکز اصلی شهر و همچنین جاذبه‌های گردشگری، دسترسی آسانی دارید، مانند:

  • ایستگاه قطار ینی کاپی: ۲۰۰ متر
  • ایستگاه متروی مارمارای: ۲۰۰ متر
  • فرودگاه آتاتورک: ۱۱/۵ کیلومتر
  • فرودگاه صبیحا: ۳۲ کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه: ۱/۴ کیلومتر
  • بازار ادویه: ۱/۸ کیلومتر
  • ایاصوفیه: ۲/۲ کیلومتر
  • برج گالاتا: ۲/۸ کیلومتر
  • میدان تکسیم: ۵ کیلومتر

هتل گرند هیلاریوم؛ یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم

ساعت ورود به هتل گرند هیلاریوم ساعت ۱۴ و ساعت تحویل اتاق، ۱۲ ظهر است؛ همچنین می‌توانید از بین ۷۴ واحد اقامتی موجود در این هتل، مناسب‌ترین اتاق را مطابق سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید. اگر در بین بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول، اقامت در هتل گرند هیلاریوم را انتخاب کرده‌اید، امکانات و خدمات رفاهی نظیر استخر، اسپا، رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، حمام ترکی، کرایه خودرو، دسترسی به اینترنت رایگان، پارکینگ خودرو، صندوق امانات اختصاصی، خدمات پزشکی، خدمات اتاق به‌صورت ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خدمات لباسشوئی و غیره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هتل آیکون استانبول Icon Istanbul Hotel

همان‌طور که می‌دانید، میدان تکسیم از جذاب‌ترین و اصلی‌ترین محله‌های استانبول است که گشت‌وگذار در آن، هر آن چیزی که می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی تا رستوران‌گردی و خرید را برایتان فراهم می‌کند. تصور کنید در محله‌ای اقامت دارید که دیدنی‌ترین و مفرح‌ترین بخش‌های استانبول، در نزدیکی شما قرار دارد؛ همین امر رزرو بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تقسیم را به یک گزینه محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل کرده است. در این میان نمی‌توان از جذابیت‌ها و امکانات هتل ۴ ستاره آیکون استانبول غافل شد.

هتل آیکون استانبول؛ بهترین هتل 4 ستاره استانبول از دید مسافران

با رزرو این هتل می‌توانید، پس از گشت‌وگذار در بین جاذبه‌های دیدنی شهر، به هتل خود بازگردید و پس از کمی استراحت به پیاده‌روی و گشت شبانه در بین مراکز دیدنی، تفریحی و خرید در میدان تکسیم بروید؛ همچنین در زمان حضور در هتل آیکون استانبول می‌توانید، از امکانات تفریحی و خدمات بی‌نظیری ازجمله استخر، اسپا، رستوران، کافی‌شاپ، سونا، باشگاه بدنسازی، پارکینگ خودرو، خدمات شاتل، دسترسی به اینترنت، اتاق‌های جلسه، سالن زیبایی، خدمات لباسشویی، خدمات خشکشویی، صندوق امانات، کتابخانه و محل مخصوص کشیدن سیگار بهره‌مند شوید.

هتل لیون استانبول Lion Hotel

در بین بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران، بهتر است هتل لیون را نیز در نظر داشته باشید. این هتل مجلل، با دکوراسیونی طلایی و قهوه‌ای و همچنین کفپوش‌هایی از سنگ مرمر تزئین شده است و تجربه اقامتی لوکس را برای مهمانان خود، فراهم کرده است. رستوران هتل لیون استانبول با چشم‌اندازی از خیابان، حس غذا خوردن در فضای باز را برای شما تداعی می‌کند. اکثر مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، به تمیزی، امکانات مناسب و درعین حال، قیمت خوب آن امتیاز بالایی داده‌اند. پرسنل خوش برخورد و مسئول هتل لیون می‌توانند با زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی صحبت کنند.

اگر برای داشتن لحظاتی آرام، مفرح و دلچسب، قصد رزرو این هتل را دارید، باید بدانید که برای ورود ساعت ۱۴ و برای تحویل اتاق، ساعت ۱۲ در نظر گرفته شده است. برخی از امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل لیون این برای مسافران عبارتنداز: استخر، اسپا، رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، خدمات شاتل، سالن استراحت، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی، مرکز تجاری، اتاق و تجهیزات کنفرانس، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ خودرو، خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، دسترسی به اینترنت، اتاق بازی، اتاق جلسات و غیره.

هتل ماربل استانبول Marble Hotel

اگر همچنان به‌دنبال رزرو هتل در نزدیکی میدان تکسیم هستید، خبر خوب این است که هتل ۴ ستاره ماربل، فقط ۱۵۰ متر با این میدان زیبا و گردشگری فاصله دارد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، اقامت در بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تقسیم، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند دسترسی مطلوبی به مراکز مهم و جاذبه‌های تفریحی شهر، داشته باشند. امکانات تمام واحدهای اقامتی هتل ماربل، به‌گونه‌ای است که بخشی از خاطرات دوست‌داشتنی سفر شما خواهد شد. پرسنل این هتل، به زبان‌های ترکی و انگلیسی مسلط هستند و بهترین خدمات را با برخوردی عالی در اختیارتان قرار می‌دهند.

این هتل ۴ ستاره زیبا و مقرون‌به‌صرفه تمام آن چیزی را که از یک اقامت ایده‌آل انتظار دارید اعم از رستوران، کافی‌شاپ، بار، مینی بار، استخر، اسپا، خدمات ماساژ، استخر سرپوشیده، استخر آبگرم، سونا، سالن استراحت، خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، خدمات پزشکی، صندوق امانات اختصاصی، صرافی، خدمات لباسشویی و اتاق و تجهیزات کنفرانس را برایتان فراهم کرده است.

هتل میدتاون Midtown

هر چه لیست بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران را بهتر بررسی کنید، اقامت به‌یادماندنی‌تری خواهید داشت؛ بنابراین فراموش نکنید که با قیمت، امکانات و موقعیت مکانی هتل میدتاون نیز آشنا شوید. این هتل زیبا، با ۸۰ واحد اقامتی به بهترین شکل از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ همچنین هتل میدتاون در ۱۰۰ متری میدان زیبای تکسیم واقع شده و بهترین فرصت را برای گشت‌وگذار در این شهر توریستی و شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید هیجان قدم زدن شبانه در خیابان‌های شلوغ و پر جنب‌و‌جوش استانبول را تجربه کنید، اقامت در هتل میدتاون بهترین گزینه پیش روی شما محسوب می‌شود.

در نزدیکی این هتل، تمام وسایل حمل‌ونقل عمومی قرار دارد و در صرفه‌جویی هزینه و زمان شما در طول سفر به استانبول، نقش مهمی دارند. در صورتی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید، حتما به گشت شبانه بروید و از تماشای بوتیک‌های لوکس، گالری‌های پرهیاهو و رستوران‌های محلی و غیره لذت ببرید. امکانات و خدماتی که هتل میدتاون، در اختیار شما قرار می‌دهد شامل مواردی نظیر ترانسفر فرودگاهی، رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، اینترنت رایگان، پارکینگ خودرو، میز گردشگری، انبار چمدان، خدمات باربری، اجاره ماشین، خدمات خشکشویی، صندوق امانات و… زیر است.

هتل گرند اوزتانیک استانبول Grand Oztanik Hotel

یکی دیگر از هتل‌های معروف و محبوب استانبول که در لیست بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تقسیم به چشم می‌خورد، هتل گرند اوزتانیک نام دارد. در این هتل، یک تراس بزرگ و زیبا وجود دارد که مناظری خیره‌کننده از استانبول و میدان تکسیم را، پیش چشمان‌تان به تصویر می‌کشد. کارکنان این هتل، برای انجام ایده‌آل‌ترین میزبانی از مهمانان آموزش دیده‌اند و به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

با اقامت در هتل گرند اوزتانیک می‌توانید لحظات مفرح و مهیجی را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید و از امکانات و خدمات رفاهی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، اسپا، امکانات حمل و نقل، خدمات شاتل، کرایه خودرو، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ خودرو، خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اتاق‌های جلسه، انبار چمدان، مرکز تجاری، باشگاه بدنسازی، خدمات پزشکی، خدمات لباسشویی و صرافی بهره‌مند شوید.

هتل فرونیا استانبول Feronya Hotel

از هتل‌های بین‌المللی و ۴ ستاره استانبول که هر ساله میزبان مسافران زیادی از کشورها مختلف است، می‌توان به هتل فرونیا اشاره کرد. از آنجایی که این هتل، هر روز مملو از گردشگر است می‌توان آن را یکی از بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران، دانست. هتل فرونیا استانبول، با نزدیکی به میدان تکسیم، دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر را برایتان فراهم کرده است تا به این شکل بتوانید، هر زمان که می‌خواهید به گشت‌وگذار و تفریح در استانبول بپردازید.

سفر شما، زمانی به بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر تبدیل می‌شود که علاوه بر دسترسی آسان به مراکز گردشگری استانبول، بتوانید اقامتی هیجان‌انگیز و مجهز را تجربه کنید. این در حالی است که هتل فرونیا تمام این موارد را در اختیارتان قرار می‌دهد. امکانات تفریحی و خدمات رفاهی که می‌توانید برای داشتن اقامتی آسان و دلچسب در این هتل از آن‌ها استفاده کنید عبارت است از: رستوران، کافی‌شاپ، مرکز تجاری، اتاق بازی، زمین بسکتبال، اتاق جلسات، کتابخانه، خدمات حمل‌ونقل، صندوق امانات اختصاصی، سالن زیبایی، دسترسی به اینترنت رایگان و خدمات پزشکی.

هتل ریوا تکسیم Hotel Riva Taksim

همان‌طور که از نام این هتل مشخص است، می‌توان آن را به‌عنوان بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در میدان تقسیم، معرفی کرد. هتل ریوا تکسیم، با موقعیت مکانی مطلوب و امکانات اقامتی ایده‌آل، بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات را برای تجربه سفری رویایی در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام آن چیزی که در طول سفر به آن نیاز خواهید داشت، در این هتل و یا در نزدیکی آن قرار دارد؛ از این رو می‌توانید، پس از یک گشت‌وگذار مفرح و تجربه روزی هیجان‌انگیز، بدون هیچ دغدغه به هتل بیایید و زمان استراحت خود را با آرامش سپری کنید. از جمله برخی از امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل ریوا تکسیم که تجربه اقامتی دلچسب را برای مهمانان خود فراهم کرده است، می‌توان رستوران، کافی‌شاپ، سالن زیبایی، اتاق جلسه و مهمانی، خدمات خشکشویی، امکانات حمل‌ونقل، مرکز تجاری و پارکینگ خودرو را نام برد.

هتل گرین پارک تکسیم The Green Park Hotel Taksim

همان‌طور که اشاره شد، دست شما برای انتخاب بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران باز است؛ چرا که در این شهر گردشگری، هتل‌های ۴ ستاره زیادی وجود دارند که خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهند و با برخی از هتل‌های 5 ستاره در کشورهای دیگر، برابری می‌کنند. در این میان، نمی‌توان از زیبایی و امکانات فوق‌العاده هتل گرین پارک تکسیم غافل شد. این هتل با فضایی سرسبز و شگفت‌انگیز در میدان تکسیم واقع شده و دسترسی شما به اصلی‌ترین مراکز شهر و همچنین وسایل حمل‌ونقل عمومی را آسان می‌کند. برخی از اصلی‌ترین خدمات و امکانات هتل گرین پارک تکسیم شامل مواردی مثل رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، امکانات حمل‌ونقل، خدمات اتاق، پارکینگ خودرو و غیره است.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم Titanic City Taksim

تعداد بهترین هتل های ۴ ستاره تکسیم استانبول، به‌قدری زیاد است که رزرو هر کدام از آن‌ها، امکان اقامتی مفرح و خاطره‌انگیز را برای شما به‌همراه دارند. در این میان، هتل تایتانیک سیتی به‌دلیل نزدیکی به میدان تکسیم و جذابیت‌های گردشگری این محله معروف، طرفداران زیادی دارد. محبوبیت این هتل در بین گردشگران، فقط به خاطر موقعیت مکانی آن نیست، بلکه امکانات تفریحی و خدمات رفاهی بی‌نظیر آن نیز، شرایط مطلوبی را برای داشتن اقامتی هیجان‌انگیز و در عین حال آرامش‌بخش فراهم کرده است. هتل تایتانیک سیتی تکسیم به مراکز اصلی و وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی راحتی دارد و به همین دلیل گشت‌وگذار در شهر را در کمترین زمان و هزینه امکان‌پذیر می‌کند. برخی از بخش‌های مفرح این هتل که پس از یک روز پرماجرا خستگی را از تن‌تان به در می‌کند، شامل رستوران، کافی‌شاپ، خدمات اسپا، خدمات اتاق و استخر است.

هتل کارلتون استانبول Carlton Hotel

در لیست بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول، بهتر است با هتل کارلتون نیز آشنا شوید. این هتل زیبا، در یکی از محله‌های معروف استانبول به نام فاتح قرار دارد که به جاذبه‌های دیدنی و مراکز اصلی شهر، نزدیک است. این هتل، با قرارگیری در نزدیکی وسایل حمل‌ونقل عمومی، امکان گشت‌وگذار آسان، کم هزینه و بدون خستگی را در شهر توریست‌پسند استانبول فراهم کرده است.

اگر قصد دارید در یکی از هتل‌های ۴ ستاره استانبول که امکانات تفریحی مطلوبی را ارائه می‌کند، اقامت داشته باشید، هتل کارلتون یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود؛ چراکه این هتل لوکس و مجهز، خدمات رفاهی و امکانات شگفت‌انگیزی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، اسپا، حمام ترکی، حمام بخار، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، اتاق جلسات و مهمانی، اتاق و تجهیزات کنفرانس، خدمات حمل‌ونقل، صندوق امانات، سالن سلامت، سالن استراحت، خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، کرایه خودرو و خدمات نگهداری از کودکان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

رزرو بهترین هتل های استانبول برای تجربه سفری خاطره انگیز

حالا که با بهترین هتل های استانبول ۴ ستاره آشنا شدید، باید در بین لیستی که در مقابل شما قرار دارد، بهترین گزینه را با توجه به بودجه، اولویت‌ها و همچنین سلیقه‌تان انتخاب کنید. رزرو هتل های استانبول از سایت‌های معتبر و حرفه‌ای در این زمینه، به شما این فرصت را می‌دهد تا قیمت و امکانات مختلف اقامتگاه‌های معروف و محبوب این شهر را، به‌خوبی بررسی کنید و به این شکل انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید نحوه اقامت و خدماتی که برای شما فراهم می‌شود، بخش مهمی از خاطره سفر به شهر زیبا و شگفت‌انگیز استانبول محسوب می‌شود.

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول به دنبال بهترین و شیک ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره بروید. این هتل ها بر اساس جدیدترین و مدرن‌ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری دنیا در فضایی لوکس بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می کنند. قیمت هتل پنج ستاره به‌عنوان هتل های لوکس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می‌باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است که در سفر به ترکیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

رزرو هتل از اقامت۲۴ و شروع سفری مطمئن و مهیج

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می‌تواند اقامت شما در مقصد را لذت‌بخش‌تر کند و از هزینه‌های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرند. هتل آپارتمان ها نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و نیازهای شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید تعطیلات خود را به گردش، سفر و تفریح بپردازید، باید پیش از شروع سفر، هتل مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را رزرو کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از دردسرهای پیدا کردن هتل در مقصد سفر، در امان باشید. توصیه می‌شود برای تجربه سفری مطمئن، مفرح و مهیج، قبل از هر اقدامی هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. سامانه اقامت24 امکان بررسی در بین هتل‌های مختلف داخلی و خارجی، قیمت و امکانات هر کدام از آن‌ها را برای شما فراهم کرده است. این در حالی است که رزرو آنلاین هتل از سایت اقامت۲۴، راحت‌ترین و امن‌ترین روشی است که پیش روی شما قرار دارد.

سخن پایانی

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول و آشنایی با خدمات، امکانات و موقعیت مکانی هر کدام از آن‌ها، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مطلوب‌ترین اقامت را در سفر به این شهر تجربه کنید. بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران به‌قدری زیاد است که می‌توانید به‌راحتی هتلی مناسب با بودجه و سلیقه‌تان ررزو کنید. جالب است بدانید که دلیل استقبال گردشگران از ررزو هتل‌های ۴ ستاره استانبول این است که در واقع می‌توان از امکانات هتلی شبیه به هتل‌های ۵ ستاره در دیگر کشورها استفاده کرده، در حالی که قیمتی معادل رزرو هتل ۳ ستاره را پرداخت می‌کنند. قیمت مناسب هتل و امکانات ایده‌آل، تمام آن چیزی است که گردشگران استانبول به دنبال آن هستند. این ویژگی‌ها را می‌توانید در لیست هتل‌های ۴ ستاره استانبول که در این مطلب معرفی شده است، مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*