مشخصات نمایشگر آیفون ۱۶

مشخصات نمایشگر آیفون ۱۶ لو رفت؛ ناامیدکننده است

گزارشی منتشر شده که مشخصات فنی و ابعاد نمایشگر آیفون ۱۶ اپل را فاش می‌کند. iPhone 16 Pro امیدوارکننده و iPhone 16 معمولی و پلاس کاملا ناامیدکننده خواهند بود!

هنوز خیلی زود است، اما زنجیره‌های تأمین قطعات سخت افزاری اپل از همین حالا مشخصات مربوط به نمایشگر نسل آینده آیفون‌های اپل را فاش کرده‌اند. این گزارش نشان می‌دهد که دو مدل آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۲۷ و ۶.۸۶ اینچی خواهند داشت،  در حالی که هر دو از یک پنل ۱۲۰ هرتزی LTPO استفاده می‌کنند. هرچند خیلی سخت است بخواهیم باور کنیم که اپل می‌خواهد یک نمایشگر با چنین سایزی را روی آیفون پرو مکس استفاده کند.

مشخصات نمایشگر آیفون ۱۶

در ادامه این گزارش آمده که ابعاد نمایشگر دو مدل استاندارد و پلاس، بدون تغییر باقی خواهد ماند. این یعنی از همان نمایشگر ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ هرتزی روی این دو استفاده خواهد شد. راس یانگ، یکی از فعالان حوزه نمایشگرها همچنین تأیید کرده که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و فناوری Pro Motion از سال ۲۰۲۵ به آیفون‌های معمولی اپل اضافه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود تمام مدل‌های سری آیفون ۱۶ به قابلیت جزیره پویا (داینامیک آیلند) مجهز باشند.

بیشتر بخوانید:

منتظر این ۵ تغییر بزرگ در گوشی های آیفون ۱۶ باشید

اما ناامیدکننده‌ترین بخش این گزارش، آنجایی است که تأیید می‌کند دو مدل آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس همچنان از نرخ رفرش پایین ۶۰ هرتزی استفاده خواهند کرد. در حالی که حتی میان‌رده‌های اندرویدی با کمتر از نصف قیمت این آیفون‌ها نیز این روزها نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارند، اما اپل همچنان به استفاده از نمایشگرهای قدیمی ۶۰ هرتزی روی محصولاتش اصرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*