قیمت قطعی کیا سونت

قیمت قطعی کیا سونت برای عرضه در ایران اعلام شد

قیمت قطعی کیا سونت برای عرضه در ایران اعلام شد. کوشا خودرو قیمت نهایی خودرو وارداتی Kia Sonet 2023 را اعلام کرد.

اخیرا قیمت پایه قطعی خودرو وارداتی کیا سونت 2023 توسط سازمان حمایت مشخص شد و در همین راستا شرکت کوشا خودرو قیمت نهایی این خودرو کره‌ای را با اضافه کردن سایر هزینه‌های جانبی برای تحویل به مشتریان اعلام کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو وارداتی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

اعلام قیمت قطعی کیا سونت

شرکت کوشا خودرو با اضافه کردن هزینه‌هایی چون کرایه حمل، اسقاط خودروی فرسوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث به قیمت پایه قطعی که توسط سازمان حمایت اعلام شده بود، قیمت نهایی کیا سونت وارداتی را 2 میلیارد و 166 میلیون و 348 هزار و 900 تومان اعلام کرد.

مشخصات فنی کیا سونت

قیمت قطعی کیا سونت

گفتنی است کیا سونت 2023 در قالب یک شاسی بلند جمع‌وجور کره‌ای به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 5.7 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 12.5 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی کیا Sonet 

این شاسی بلند کره‌ای از امکاناتی نظیر دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سربالایی، قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، سنسور پارک عقب، سیستم کنترل کشش و پایداری، کلاستر نیمه دیجیتال، صفحه نمایش مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی، سانروف، تهویه دستی، فرمان کمکی برقی و دو کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*