اسنپ‌پی

اسنپ‌پی؛ به صرفه‌ترین روش برای خرید اقساطی کالای دیجیتال

این روزها کالای دیجیتال تبدیل به یکی از اقلام پر استفاده افراد شده است به طوری که کمتر کسی‌ است که به نوعی از یکی از این کالاها استفاده‌ای نداشته باشد. همین مسئله منجر شده تا خرید اقساطی کالای دیجیتال اهمیت یابد و خریداران به خرید اقساطی گوشی، لپ‌تاپ، تلویزیون و سایر اقلام فکر کنند.

لوازم دیجیتال نیاز همه است و خرید قسطی کالای دیجیتال، راهکاری به‌صرفه محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که یک روش خرید قسطی راحت و بدون دردسر، بدون چک و سود و سفته را به شما معرفی کنیم؛ اسنپ‌پی!

اما اول از همه می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید قسطی کالای دیجیتال به صرفه است؟

کالای دیجیتال را قسطی بخریم یا نقدی؟

پاسخ به این سوال با پیش‌فرض نقدینگی بالا و شرایط غیرتورمی بدیهی است: نقد بخرید! اما اگر ‌می‌خواهید خرید به‌صرفه‌تری داشته باشید، خرید قسطی گزینه مناسب‌تری است. نه‌تنها در ایران، در سراسر جهان و حتی کشورهایی که سال‌به‌سال کمترین تورم را تجربه می‌کنند، خرید قسطی کالای دیجیتال بسیار رایج است، زیرا معمولا این اقلام هزینه بالایی دارند و افراد برای مدیریت نقدینگی خود ترجیح می‌دهند این کالاها را به‌صورت غیرنقدی تهیه کنند.

خریدار قسطی کالا به هیچ سن و قشری محدود نیست: از پسر ۲۰ ساله تا مادر ۶۰ ساله و صاحبان مشاغل آزاد و کارمندان بخش دولتی. خیلی از افراد علاقه به خرید قسطی دارند اما شاید حس کنند در نهایت خرید قسطی به ضررشان است؛ باید سود بپردازند یا نیازمند ارائه چک و سفته هستند. اما خواندن این مقاله ممکن است که نظر شما را درباره این موضوع تغییر دهد زیرا می‌خواهیم چگونگی خرید قسطی با اسنپ‌پی که بدون سود و چک و سفته را به شما توضیح دهیم.

آيا خرید قسطی لوازم دیجیتال به‌صرفه است؟

با در نظر گرفتن تورم و افزایش قیمت‌ها در بلندمدت، تجربه نشان داده که افزایش قیمت کالایی که قصد خرید آن را داریم بسیار زیاد است و انتظار برای جمع‌کردن پول و خرید نقدی معقول نیست. اما شاید در اینجا سودی که روی قیمت اجناس در حالت قسطی می‌آید مطرح شود که بعضا عدد قابل توجهی می‌شود و خریداران را از خرید قسطی منصرف می‌کند. حال اگر به شما بگویند که می‌توانید بدون پرداخت هیچ سودی، قسطی خرید کنید چه؟ خرید قسطی با اسنپ‌پی شامل هیچ‌گونه سودی نمی‌شود و قیمت خرید نقدی با خرید قسطی هیچ تفاوتی ندارد.

اسنپ‌پی

چگونه کالای دیجیتال را قسطی بخریم؟

خرید قسطی روش‌های مختلفی دارد. ساده‌ترین روشی که به ذهن می‌رسد، اخذ وام است. البته فقط به ذهن می‌رسد و در عمل بسیار سخت است. شما برای دریافت وام نیازمند ضامن هستید. سختی کار دقیقا همین است. پس باید از این گزینه رد شویم و به سراغ سایر روش‌های خرید قسطی کالای دیجیتال برویم.

خرید قسطی کالای دیجیتال با دسته‌چک

برای خرید قسطی در روش‌های رایج لازم است که دسته‌چک داشته باشید و با آن نزد فروشنده بروید. فروشندگان معمولا گردش حساب شما را چک می‌کنند و اگر ریسکی نبینند، کالای مورد نظرتان را به شما قسطی می‌فروشند.

خرید اقساطی کالای دیجیتال برای کسانی که دسته‌چک دارند گزینه خوبی است! بعضی افراد به گزینه استفاده از دسته چک اطرافیان فکر می‌کنند که بسیاری از فروشندگان چنین موضوعی را نمی‌پذیرند. بنابراین ناگزیر به استفاده از راهکارهای دیگر هستند. اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی بدون چک هستید، ادامه این مقاله را بخوانید.

خرید قسطی لوازم دیجیتالی با سفته

روش جذاب دیگر برای خرید قسطی وسایل دیجیتال، خرید با سفته است. این روش مطلوب کسانی است که به دنبال خرید کالای دیجیتال بدون چک هستند. سفته چیست؟ سفته یکی از سندهای رایج تجاری و لازم‌الاجرا است. با توجه به پیچیدگی و ریسک‌ دریافت چک، بسیاری از طرفداران خرید اقساطی ترجیح می‌دهند که سفته بخرند و تحویل فروشنده دهند.

خرید سفته هم به‌صورت آنلاین و هم فیزیکی امکان‌پذیر است. به دنبال خرید اقساطی لپ‌تاپ یا موبایل هستید؟ با چند برگ سفته فیزیکی یا سفته آنلاین می‌توانید آنچه را که می‌خواهید قسطی بخرید. برخی فروشندگان، فروش اقساطی کالای دیجیتال را با سفته و بدون نیاز به چک ارائه می‌دهند.

اسنپ‌پی

اسنپ‌پی، راهکار خرید قسطی کالای دیجیتال بدون سود، چک و سفته

اسنپ‌پی که آن را با نام سرویس اعتباری اسنپ هم می‌شناسند، امکان خرید قسطی محصولات مختلف را فراهم کرده است. هیچ سودی به خرید اقساطی با اسنپ‌پی تعلق نمی‌گیرد. به همان قیمت خرید نقدی، در چهار قسط امکان خرید وجود دارد. همچنین نیازی به ضامن، چک و سفته نیست.

فروشگاه‌های طرف‌قرارداد اسنپ‌پی با تخفیف‌های متنوع همراه خریداران هستند تا امکان خرید به‌صرفه‌تر و قسطی فراهم باشد. با اسنپ‌پی، قصه خرید قسطی با خاطره‌ای شیرین به پایان می‌رسد. علاقه‌مندان برای بررسی اعتبار و خرید کافی است وارد بخش سرویس اعتباری در سوپر اپلیکیشن اسنپ شوند و خرید قسطی خود را انجام دهند یا از طریق این لینک اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*