تعویض خودرو سوخته با ماشین صفر کیلومتر نو با ویدیو کاربر تیک تاک برای استنلی

این زن باهوش با یک حرکت، خودرو سوخته را به ماشین صفر کیلومتر تبدیل کرد

این کاربر تیک تاک با انتشار یک ویدیو کمتر از 15 ثانیه‌ای خودرو سوخته خود را با یک نمونه کاملاً نو تعویض کرد! در ادامه بقیه ماجرا را بخوانید.

به‌تازگی ویدیویی که از اوج کیفیت محصولات «استنلی» (Stanley)، برند معروف تولیدکننده ظروف نگهدارنده نوشیدنی و مواد غذایی حکایت دارد، در تیک تاک سر و صدا به پا کرد. در این ویدیو صاحب یک خودرو کیا که در آتش سوخته و عملاً چیزی از آن سالم باقی نمانده، تراول ماگ استنلی خود را در حالی که از آتش‌سوزی جان سالم به در برده، به مخاطبان نشان می‌دهد. حالا به‌واسطه همین ویدیو، این فرد به رایگان صاحب خودرویی کاملاً جدید شده است.

تعویض خودرو سوخته با ماشین نو به‌لطف یک ویدیو چند ثانیه‌ای!

کاربری در تیک تاک با نام danimarielettering در ویدیویی تراول ماگ خود را داخل ماشین سوخته‌‌اش نشان داده که پس از گذشت یک روز از آتش‌سوزی همچنان در آن یخ وجود دارد. او در این ویدیو که چند ثانیه بیشتر نیست، تراول ماگ خود را تکان می‌دهد تا صدای مایع و یخ‌های باقی مانده در آن را نشان بدهد. این ویدیو از زمان انتشار تاکنون 85 میلیون بازدید داشته و حتی «ترنس رایلی» (Terence Reilly)، مدیر استنلی به آن واکنش نشان داده است.

مدیر استنلی طی ویدیویی که در واکنش به این کاربر تیک تاک منتشر کرد، وعده داد علاوه بر ارسال چند محصول جدید از استنلی، یک خودرو نو هم از طرف این شرکت به او هدیه می‌دهد. رایلی در این ویدیو گفت که «هیچ‌وقت این کار را نکرده‌ایم و احتمالاً دیگر نمی‌کنیم، ولی مشتاقیم که یک ماشین جدید برای شما بخریم».

این کاربر پس از مشاهده ویدیو مدیر استنلی گفت که واکنش مدیر این شرکت برایش باورنکردنی بوده و همان تراول ماگی را که سالم از آتش‌سوزی بیرون آمده بود، به‌عنوان یادگاری نگه می‌دارد. این کاربر کمی بعد در ویدیو دیگری محصولات جدید ارسال شده برای او از طرف استنلی را جعبه‌گشایی کرد، هرچند هنوز خبر تازه‌ای درباره خودروی جدیدش در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*