مشخصات گلکسی M55 سامسونگ

بنچمارک‌ها، برخی از مشخصات گلکسی M55 سامسونگ را فاش کردند

برخی از مشخصات گلکسی M55 سامسونگ به‌لطف حضور در پلتفرم بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ فاش شد. جذاب‌ترین خبر، تجهیز گلکسی ام ۵۵ به تراشه کوالکام است.

سامسونگ به‌زودی قصد دارد از گوشی جدید خودش به‌نام گلکسی ام ۵۵ رونمایی کند. این نسل جدیدی از گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy M خواهد بود که انتظار می‌رود فروش خوبی را هم به‌دست بیاورد. اما حالا در فاصله کمی از رونمایی، مشخصات و امکانات گلکسی M55 سامسونگ به‌لطف حضور در پلتفرم بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ فاش شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این افشاگری، تأیید حضور بهترین چیپست میانرده اسنپدراگون در زیر قاب این دیوایس است.

اسنپدراگون ۷۱ نسل ۱ زیر قاب گلکسی M55 سامسونگ

آنطور که فهرست بنچمارک نشان ما می‌دهد، گوشی گلکسی ام ۵۵ سامسونگ با شماره مدل SM-M556B در این آزمون شرکت کرده، در حالی که چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام در زیر قاب آن حضور دارد. این تراشه در واقع یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده ساخت شرکت کوالکام است که می‌تواند از پس وظایف مختلف برآید و عمر باتری را نیز به‌خوبی مدیریت می‌کند. همراه این تراشه ۸ گیگابایت رم هم فعالیت می‌کند تا گوشی در مالتی‌تسکینگ کم نیاورد. ضمن اینکه اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی وان یو ای ۶ روی این دیوایس نصب است.

مشخصات گلکسی M55 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ توانسته در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ ۳،۵۷۵ امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای آن هم ۱۱،۳۳۰ امتیاز را به‌دست بیاورد. این همان تراشه‌ای است که زیر قاب گوشی‌های آنر ۹۰ و شیائومی ۱۳ لایت هم حضور داد. تراشه‌ای که می‌تواند به‌خوبی از پس گیمینگ و وظایف مختلف روزانه برآید. این خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است، چرا که اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام فاصله زیادی در عملکرد نسبت به اگزینوس ۱۳۸۰ زیر قاب گلکسی M54 دارد. این تغییر می‌تواند علاوه بر قدرت بیشتر، به عمر باتری طولانی‌تر نیز کمک کند.

به‌زودی اطلاعات بیشتری از گوشی گلکسی M55 به‌دست ما خواهد رسید که آن‌ها را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*