اینترنت در ایران

اینترنت در ایران از تمام کشورهای منطقه ارزان‌تر است

الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت اینترنت در ایران از تمام کشورهای منطقه ارزان‌تر است و گران‌تر کردن اینترنت برای بهبود زیرساخت‌هاست.

هفته پیش، خبری با این مضمون منتشر شد که اینترنت ایران به‌زودی ۳۰ درصد گران می‌شود و فقط تصویب رگولاتوری باقی مانده است. الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره خبر گران شدن 30 درصدی اینترنت گفت اینترنت در ایران از تمام کشورهای منطقه ارزان‌تر است و هدف از گران شدن 30 درصدی اینترنت، برای بهبود زیرساخت‌ها است. این ممکن نیست که ما اینترنت خوب و پرسرعت بخواهیم و هزینه خاصی هم برای آن نپردازیم. افرادی کار اشتباهی می‌کنند و با عوام‌گرایی مطالبی علیه گران کردن اینترنت‌ها منتشر می‌کنند.

اینترنت در ایران برای بهبود زیرساخت‌ها گران می‌شود

الله وردی دهقانی، ادامه داد ما جلسه‌ای با سران وزارت ارتباطات داشتیم و درباره گران کردن 30 درصدی اینترنت، باید بگوییم که در استفاده روزانه مردم قیمت اینترنت تغییری نخواهد داشت و بحث گران کردن اینترنت، مخصوص به استفاده‌های تجاری است. با این‌که قرار بر گران کردن اینترنت است، اما قیمت حاصله واقعی نبوده و هنوز هم از سطح قیمت جهانی و منطقه پایین‌تر است و این گرانی هم برای بهبود زیرساخت‌ها و کیفیت است.

به‌نظر شما آیا احتمال دارد که هزینه اینترنت برای مصارف خانگی و روزمره، ثابت بماند و فقط این گرانی 30 درصدی مختص به مصارف تجاری باشد؟ یا این‌که ممکن است این گرانی برای اینترنت مصارف روزانه هم اتفاق بیفتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*