گریت وال تانک 700

گریت وال تانک 700 معرفی شد؛ اژدهای چینی به جنگ بزرگان می‌آید

گریت وال تانک 700 برای رقابت با مرسدس بنز جی کلاس معرفی شد. در ادامه با مشخصات شاسی بلند آفرودی لوکس Great Wall Tank 700 آشنا خواهیم شد.

گریت وال تاکنون شاسی بلندهای آفرودی متعددی نظیر تانک 500 را روانه بازار کرده که به‌عنوان تویوتا لندکروزر چینی شناخته می‌شود. این خودروساز اکنون نیز برای رقابت با مرسدس بنز G کلاس یک شاسی بلند لوکس و آفرودی جدید را به نام تانک 700 معرفی کرده است.

گریت وال تانک 700 به قوای محرکه هیبریدی با قدرت 517 اسب بخاری مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 97 هزار دلاری روانه بازار شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات خودرو آفرودی GWM Tank 700 آشنا می‌شویم.

معرفی گریت وال تانک 700

گریت وال تانک 700

گریت وال از تانک 700 در نمایشگاه خودرو گوانگژو پرده برداشت. این شاسی بلند آفرودی از شاسی نردبانی و سامانه چهار چرخ به‌همراه قوای محرکه هیبریدی بهره می‌برد. هرچند طراحان سعی کردند تا تانک 700 به شاسی بلند مرسدس بنز G کلاس شبیه نباشد، اما کماکان شباهت‌هایی بین آنها به‌خصوص در بخش فرم جعبه‌ای‌شکل دیده می‌شود.

گریت وال تانک 700

این شاسی بلند آفرود چینی از رینگ‌های 22 اینچی و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4 بهره می‌برد و طراحان با سقف ستاره‌ای همانند رولزرویس توانستند نمای لوکسی را در کابین این خودرو چینی به‌وجود آورند.

گریت وال تانک 700

تانک 700 از یک موتور 3 لیتری V6 توئین توربو و یک پیشرانه برقی بهره می‌برد که در مجموع می‌توانند قدرتی برابر با 517 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

Great Wall Tank700

مشتریان چینی می‌توانند این شاسی بلند لوکس آفرودی را در مدل پایه با قیمت حدود 97 هزار دلار خریداری کنند که نسبت به نسخه پایه مرسدس بنز G کلاس حدود 42 هزار دلار قیمت کمتری دارد. این خودرو در سری نخست فقط در تعداد 70 دستگاه به تولید خواهد رسید و از فوریه 2024 نیز فرایند تحویل آنها به مشتریان آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*