گوشی های گیمینگ سری رد مجیک ۹ پرو

گوشی‌های گیمینگ سری رد مجیک ۹ پرو با قدرتمندترین سخت‌افزار موبایل معرفی شدند

گوشی‌های گیمینگ سری رد مجیک ۹ پرو با مشخصات فنی شگفت‌انگیزی مثل رم ۲۴ گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با قیمت استثنایی معرفی شدند.

نوبیا، برند زیرمجموعه کمپانی ZTE از دو گوشی گیمینگ جدید خودش به‌نام‌های رد مجیک ۹ پرو و ۹ پرو پلاس رونمایی کرد که از قدرتمندترین سخت افزار دنیای موبایل بهره می‌برند. این دو از چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، طراحی بازنگری شده نسبت به نسل قبلی، دکمه‌های شانه‌ای و فن خنک‌کننده با نورپردازی RGB برخوردارند. هر دو گوشی سری Red Magic 9 Pro از نظر مشخصات فنی مشابه هم هستند و فقط در ظرفیت باتری، سرعت شارژ و مقدار رم با یکدیگر تفاوت دارند.

سری رد مجیک ۹ پرو

گوشی‌های جدید رد مجیک از یک نمایشگر مسطح ۶.۸ اینچی AMOLED ساخت شرکت چینی BOE استفاده می‌کنند. این نمایشگر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، حاشیه‌های حداقلی دور صفحه و یک دوربین سلفی پنهان شده در داخل صفحه را ارائه می‌کند تا آن را به یکی از جذاب‌ترین پنل‌های نمایشگر دنیای موبایل تبدیل کند. پنل نمایشگر این گوشی ها همچنین اوج روشنایی ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌کند و یک حسگر اثر انگشت/ حسگر ضربان قلب دوکاره نیز در داخل آن تعبیه شده است.

نمایشگر گوشی‌های گیمینگ سری رد مجیک ۹ پرو

مشخصات فنی شگفت‌انگیز رد مجیک پرو پلاس با ۲۴ گیگ رم

نسخه اصلی این خانواده از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه پرسرعت UFS 4.0 بهره می‌برد. اما مدل پلاس آن را می‌توانید با ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه پرسرعت سفارش دهید که در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین سازنده چینی روی هر دو این گوشی‌ها از سیستم خنک‌کننده ارتقا یافته ICE 13 استفاده کرده که مساحت ۱۰،۱۸۲ میلی‌متر مربعی دارد.

طراحی بی‌نظیر سری رد مجیک ۹ پرو

گفته می‌شود که سیستم خنک‌کننده بازنگری شده این محصول می‌تواند دما را تا ۱۸ درجه کاهش دهد و یک لایه گرافن در زیر نمایشگر و همینطور یک کانال هوای بزرگ‌تر شده، هوا را به‌خوبی جریان میاندازد. فن داخلی این دستگاه با سرعت ۲۲ هزار دور در دقیقه کار می‌کند و ۳۰ درصد دفع حرارت بهتر انجام می‌شود.

سیستم خنک کننده سری رد مجیک ۹ پرو

هر دو مدل سری رد مجیک ۹ پرو به فریم‌های آلومینیومی مشابه متریال به‌کار رفته در صنعت هوافضا مجهز هستند و قاب پشتی شیشه‌ای آن‌ها کاملا مسطح است و خبری از برآمدگی‌های دوربین نیست. صحبت از دوربین شد، این گوشی به سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Samsung GN5 با لرزشگیر اپتیکال و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید مجهز است. در بخش نرم افزاری هم پوسته سفارشی آن هم پوسته سفارشی Red Magic OS 9.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ حضور دارد.

بعد از رم و حافظه، عمده‌ترین تفاوت این دو مدل ظرفیت باتری و سرعت شارژ این دو است. جایی که گوشی گیمینگ Red Magic 9 به یک باتری غول پیکر ۶،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۸۰ واتی مجهز شده، اما نسخه پلاس آن از یک باتری کوچک‌تر ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ولی با سرعت شارژ شگفت‌انگیز ۱۶۵ واتی مجهز است. وای فای ۷، بلوتوث ۵.۳، جک هدفون و فرستنده مادون قرمز هم در هر دو آن‌ها مشترک است.

قیمت گوشی‌های گیمینگ سری Red Magic 9 Pro

هر دو گوشی در نسخه‌های سفید، سفید شفاف و مشکی شفاف عرضه خواهند شد. قیمت رد مجیک ۹ پرو با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه حدود ۶۲۰ دلار است و اگر بخواهید آن را با ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه سفارش دهید، قیمت آن به ۷۶۰ دلار می‌رسد. مدل پرو پلاس هم با ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۷۷۵ دلار قیمت دارد، در حالی که برای خرید قدرتمندترین نسخه آن با ۱ ترابایت حافظه و ۲۴ گیگ رم باید حدود ۹۹۰ دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*