جیلی آزکارا

جیلی آزکارا هیبریدی به زودی در بازار ایران

خودرو چینی جیلی آزکارا قرار است به‌زودی به بازار ایران راه پیدا کند و طرفداران خودروهای وارداتی از همین حالا منتظر این اتفاق هستند. در ادامه به مشخصات این خودرو می‌پردازیم.

هم‌اکنون در وضعیتی قرار داریم که بازار واردات خودرو بسیار فعال شده و برندهای گوناگون در حال عرضه ماشین‌های‌شان به کشورمان هستند. در این میان، سهم خودروهای چینی بیشتر از سایر کشورهاست. با توجه به این مورد، به‌زودی قرار است خودرو جیلی آزکارا هیبریدی وارد بازار ایران شود. اگر به خودروهای چینی علاقه داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که شرکت باسابقه و معتبر جیلی به‌واسطه این‌که برخی برندهای اروپایی نظیر ولوو را زیرمجموعه خود دارد، از اعتبار و محبوبیت بسیاری برخوردار است؛ ایرانی‌ها نیز در زمره طرفداران پروپاقرص این برند چینی قرار دارند.

جیلی آزکارا هیبریدی قرار است در آینده‌ای نزدیک از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود؛ خودرویی که ترکیبی‌ست از ویژگی‌های مثبت و نکات قابل توجهی نظیر مصرف بسیار بهینه و طراحی مدرن. اگر بخواهیم در نگاهی اجمالی به سراغ مشخصات این خودرو هیبریدی برویم، باید بگوییم که آزکارا از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ هیبریدی همراه با یک پیشرانه الکتریکی ۴۸ ولتی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۰ اسب بخار (در دور موتور ۵۵۰۰) و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر (دور موتور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰) را به تولید برساند. یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را توسط سیستم چهار چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

ملاقات با جیلی آزکارا، جدیدترین کراس اوور فردا موتور + ویدیو

این شاسی‌بلند جذاب و شکیل علاوه‌بر ویژگی‌های مذکور، برای عاشقان طبیعت‌گردی و صحرانوردان نیز گزینه قابل قبولی به‌حساب می‌آید؛ دلیل این اتفاق، برخورداری جیلی آزکارا از سیستم چهار چرخ متحرک است که بدون شک در سنگلاخ‌ها و مسیرهای ناهموارتر نیز می‌تواند نتیجه رضایت‌بخشی را به‌همراه داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های جیلی آزکارا هیبریدی می‌توان به سردکن و گرم‌کن صندلی‌های جلو، کروز کنترل تطبیقی، رادار کمک حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندوق عقب برقی، نمایشگر 12.3 اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز دستی برقی و ترمز کمکی برقی، سانروف پانوراما و بسیاری دیگر از امکانات و ویژگی‌های جذاب و کاربردی اشاره کرد که هم بُعد ایمنی دارند و هم رفاهی.

این خودرو که واردات آن را فردا موتورز بر عهده دارد، با قیمتی معادل 19 هزار یورو وارد شده و تعرفه واردات آن نیز 15 درصد است. علاقه‌مندان به خودروهای وارداتی چینی، به‌زودی می‌توانند شاهد حضور جیلی آزکارا هیبریدی در بازار ایران باشند و از ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده این شاسی‌بلند جذاب استفاده کنند. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا آزکارا می‌تواند در بازار کشورمان موفق ظاهر شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*