همراه اول وزنه برداری جوانان

قهرمانی تیم وزنه برداری جوانان ایران با حمایت همراه اول

تیم وزنه برداری جوانان ایران با حمایت همراه اول در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم وزنه برداری جوانان ایران روز جمعه 3 آذر 1402 در آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان که در شهر گوادالاخارا مکزیک برگزار شد، توانست با حمایت اپراتور همراه اول عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

حمایت همراه اول از تیم وزنه برداری جوانان ایران

تیم وزنه برداری ایران در پایان این دوره از رقابت‌ها موفق شد 5 مدل طلا، 9 نقره و یک برنز را کسب کند و در مجموع با 660 امتیاز تیمی، عنوان قهرمانی مسابقات را به‌دست بیاورد. همچنین تیم مکزیک با امتیاز 592 و آمریکا با امتیاز 589 به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم وزنه بردرای ایران برای پنجمین بار در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان موفق شده به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. تیم ملی کشورمان در سال‌های 2011، 2016، 2017 و 2018 نیز عنوان قهرمانی جوانان جهان را کسب کرده بود و کنون با کسب 15 مدال (شامل 5 طلا، 9 نقره و یک برنز) پس از مسابقات سال 2011 توانست بیشترین مدال را در دوره‌های مختلف رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان کسب کند.

در همین راستا اپراتور همراه اول که به‌عنوان حامی اول ورزش ایران و حامی تیم‌های ملی وزنه‌برداری محسوب می‌شود، این موفقیت را به اعضای تیم ملی، کادر فنی و مردم ایران تبریک گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*