آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6‌ برای گلکسی S21 سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6 به پیرمرد قدرتمند سامسونگ رسید

آپدیت اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی One UI 6 برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شدند. اطلاعات تکمیلی را در ادامه بخوانید.

سامسونگ با قدرت به انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و وان یو ای ۶ برای محصولاتش ادامه می‌دهد. یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که موفق به دریافت این آپدیت جدید شده، نسخه گلوبال گوشی‌های سری گلکسی S21 است. ظاهرا کاربران سوئدی نخستین نفراتی بودند که از دریافت آپدیت جدید روی گوشی خود خبر داده‌اند.

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6‌ برای گلکسی S21 سامسونگ

حجم این بروزرسانی حدود ۲.۳ گیگابایت است و پچ امنیتی ماه نوامبر را هم در بر می‌گیرد. اگر می‌خواهید ببینید که گوشی شما هم موفق به دریافت این آپدیت جدید شده یا نه، به صفحه تنظیمات آن رفته و وارد بخش Software update شوید. اگر آپدیتی موجود بود، روی دکمه دانلود و نصب ضربه بزنید.

آپدیت One UI 6 امکانات متنوعی را به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ اضافه می‌کند. از متحول کردن اپلیکیشن دوربین گرفته تا شکلک‌های اموجی بازطراحی شده، قابلیت تنظیم زبان مجزا برای هر اپلیکیشن، دسترسی آسان‌تر به پنل تنظیمات سریع و چندین قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی در این بروزرسانی گنجانده شده‌اند که همگی به گوشی شما افزوده خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*