قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ توسط یک فروشگاه اینترنتی فاش شد

فروشگاه اینترنتی والمارت صفحه‌ای مربوط به فروش گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ را در سایت خودش درسته کرده و قیمت و مشخصات فنی آن را فاش کرده است.

گوشی ارزان قیمت گلکسی A15 5G سامسونگ که همه منتظر رونمایی از آن هستیم، همراه قیمت، مشخصات فنی و تصاویرش به‌صورت اتفاقی در وب‌سایت فروشگاه والمارت رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که این دیوایس طی روزهای پیش رو به‌صورت رسمی معرفی شود. در ادامه بیشتر با گوشی گلکسی ای ۱۵ فایوجی آشنا خواهید شد.

همه‌چیز درباره گلکسی A15 5G‌ سامسونگ

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ

اول از همه با طراحی گوشی موبایل جدید سامسونگ آغاز می‌کنیم که شباهت زیادی با نسل قبلی خودش دارد. این شامل یک چانه پایینی نسبتا پهن نمایشگر با یک بریدگی به شکل حرف V انگلیسی در بالای صفحه است. تصاویری که در وب‌سایت والمارت منتشر شده، این دیوایس را در رنگ آبی تیره به‌نمایش می‌گذارند. فریم دور بدنه آن به‌سبک آیفون‌های اپل مسطح شده و دکمه‌های تنظیم ولوم صدا و قفل صفحه هم روی سمت راست فریم گوشی جای گرفته است.

این لیست حضور یک چیپست با برند مدیاتک و سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی در زیر قاب گلکسی ای ۱۵ را تأیید می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این تراشه، دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس باشد که از ترکیب دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55 تشکیل شده است.

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ

دوربین پشتی این محصول، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دارد که دو دوربین با مشخصاتی اعلام نشده آن را همراهی می‌کنند. اگرچه ما معتقدیم که که یکی از آن‌ها ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دیگری ۲ مگاپیکسلی ماکرو یا شاید هم تشخیص عمق است. برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی قاب جای گرفته است.

گوشی ارزان قیمت سامسونگ از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و برخلاف تمام گوشی‌های اقتصادی بازار، با فناوری پرسرعت ۲۵ واتی شارژ خواهد شد. والمارت حتی قیمت این محصول را هم فاش کرده است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A15 5G با ۴ گیگابایت رم، ۱۳۹ دلار قیمت خورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*