حراج پاییزی شماره های رند همراه اول

حراج پاییزی شماره های رند همراه اول آغاز شد

حراج پاییزی شماره های رند همراه اول آغاز شد. شماره های رند همراه اول به مدت 1 هفته از طریق سامانه حراج این اپراتور به متقاضیان عرضه می‌شوند.

اپراتور همراه اول از امروز شنبه 4 آذر تا 11 آذر 1402 به مدت یک هفته قصد دارد شماره های رند خود را به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به سامانه حراج این اپراتور می‌توانند شماره های رند را مشاهده کرده و در حراج شرکت کنند.

شروع حراج پاییزی شماره های رند همراه اول

اپراتور همراه اول طبق ضوابط و قوانینی که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی ابلاغ شده و طبق اصول ساختار ارزی خود که سعی در ارائه و انجام خدمات آسان و دسترسی عموم متقاضیان به شماره‌های رند را دارد، امکانی را فراهم کرده تا تمام متقاضیان بتوانند به‌شکل اینترنتی در این حراج شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در حراج شماره های رند همراه اول می‌بایست شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کنند، اطلاعات درخواستی و هویتی خود را در سامانه مذکور درج کرده و رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را به‌صورت آنلاین واریز کنند.

هر حراج طبق برقرار بودن دو شرط به پایان خواهد رسید؛ شرط اول این‌که زمان قانونی حراج تمام شود که این زمان برای هر حراج متفاوت بوده و در زمان آغاز حراج مشخص می‌شود. شرط دوم این‌که از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره می‌بایست 8 ساعت بگذرد و اگر پیشنهاد جدیدی قبل از پایان مدت زمان حراج اعلام شود، مدت زمان حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

تمام متقاضیان با مراجعه به سامانه حراج همراه اول به آدرس rond.mci.ir می‌توانند در طرح حراج شماره های رند همراه اول شرکت کنند. لازم به ذکر است همراه اول برای این‌که از انحصار جلوگیری کند و شرایطی برابر را برای تمام افراد به‌وجود آورد، سامانه حراج آنلاین شماره های رند را راه‌اندازی کرده که تمام کاربران می‌توانند در آن شرکت کرده و از زمان آغاز، پایان و قیمت‌های پیشنهادی نیز مطلع شوند.

از آنجایی که اپراتور همراه اول در حوزه خرید و فروش شماره های رند بازار هیچ نوع دخالتی نداشته و سودی کسب نمی‌کند، این سامانه آنلاین و برگزاری حراج باعث می‌شود تا قیمت‌ها در بازار به‌شکل غیر مستقیم به تعادل و توازن برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*