قابلیت Simple Search گوگل

قابلیت Simple Search گوگل، تجربه جستجو کردن کاربران را آسان‌تر می‌کند

قابلیت Simple Search گوگل که به‌زودی به موتور جستجوگر Google اضافه می‌شود، می‌تواند به کاربران اجازه دهد در کوتاه‌ترین زمان نتایج جستجوهای ساده را ببینند.

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید و جذابی به‌نام “Simple Search” است که به‌کاربران تجربه جستجوی ساده‌تر و آسان‌تری را هدیه می‌دهد. گرچه هنوز نحوه کار این ویژگی نامشخص است، اما احتمالا این ویژگی برای کاربرانی ساخته شده که به‌دنبال پاسخی برای سوال‌های پیش و پا افتاده و کوتاه هستند.

قابلیت Simple Search گوگل دقیقا چیست؟

قابلیت سیمپل سرچ با کلیک روی یک دکمه جدید که به بالای نسخه دسکتاپی و موبایل صفحات نتایج جستجو اضافه می‌شود، فعال خواهد شد. وقتی فعال شود، نتایج جستجوی معمولی به مجموعه‌ای مختصر و دقیق تبدیل می‌شود که لیستی از گزینه‌های مرتبط‌تر با سوالات کاربر را به‌نمایش می‌گذارد.

قابلیت Simple Search گوگل

این گزینه خوبی برای کاربرانی است که به‌دنبال نتایجی دقیق و کاملا مرتبط با جستجوهای خود هستند. همچنین اگر می‌خواهید بدون آنکه در صفحات جستجوی گوگل غرق شوید در کمترین زمان ممکن به پاسخ پرسش‌هایتان برسید، می‌توانید از سیمپل سرچ گوگل استفاده کنید.

اما این گزینه نمی‌تواند مناسب کاربرانی باشد که به‌دنبال اطلاعاتی عمیق، مباحثی پیچیده و دیدگاه‌های متنوع هستند و یا به‌دنبال کشف اطلاعات جدیدی می‌گردند. این گزینه نتایج جستجوی کاربر را محدود می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین و ساده‌ترین حالت، پاسخ پرسش‌هایش را بدهد. بنابراین نمی‌تواند برای کاربرانی که به‌دنبال وسعت بخشیدن به دانش خود از طریق جستجو کردن یا چالش کشیدن باورهای خود هستند، گزینه ایده‌آلی نباشد.

در عین حال که قابلیت Simple Search گوگل به تکامل خودش ادامه می‌دهد، جذاب است ببینیم که چه تأثیری روی رفتار کاربران در سرچ کردن خواهد گذاشت. تمرکز اصلی گوگل روی شکل دادن به آینده جستجو در وب است و توسعه این قابلیت تنها یکی از گام‌هایی است که غول جستجوی جهان در این مسیر خواهد برداشت. به‌زودی اطلاعات بیشتری از قابلیت سیمپل سرچ به‌دست ما خواهد رسید که آن‌ها را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

یاهو، رقیب قدیمی گوگل دوباره احیا می‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*