احیا یاهو با یک جستجوگر جدید

یاهو، رقیب قدیمی گوگل دوباره احیا می‌شود!

یاهو که رقیب قدیمی گوگل در حوزه موتورهای جستجوگر است، دوباره احیا خواهد شد و طی هفته‌های آینده یک موتور جستجوی جدید و متفاوت رونمایی می‌کند.

یاهو می‌خواهد طی چند ماه آینده دوباره به بازار موتورهای جستجو بازگردد و تجربیات جدیدی را برای کاربران به‌وجود بیاورد. انتظار می‌رود حضور دوباره آن‌ها با یک موتور جستجوی کاملا جدید و بازنگری شده از قبل باشد که امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

احیا یاهو با یک جستجوگر جدید

رقابت قدیمی بین گوگل و یاهو مثل رقابت داستان تاریخی داوود و جالوت بود. گوگل که مهره ضعیف‌تری بود، به‌خاطر فناوری‌های پیشرفته، تمرکز روی نوآوری و ریسک‌پذیری بالایی که داشت پیروز این رقابت شد. در مقابل، یاهو که پیشینه بسیار درخشانی داشت، نتوانست خودش را به سرعت رقیب چابکش با شرایط و زمان وقف دهد و همین باعث شکستش شد. ما فراموش نمی‌کنیم که رقابت بین این دو شرکت نقش بسیار پررنگی در توسعه اینترنت داشت.

یاهو از سال ۱۹۹۵ که تأسیس شد، یکی از پیشروان بازار موتورهای جستجو بود. حالا امیدواریم که با بازگشت دوباره و احیا مجدد، یاهو بتواند قدم‌های مثبتی را در این حوزه بردارد.

طبق آخرین آماری که در اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شده، گوگل با ۹۱.۵۵ درصد بالاتری سهم را از بازار موتورهای جستجوگر دارد. بینگ و یاندکس با ۳.۱۱ و ۱.۸۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

آنطور که گفته می‌شود، جستجوگر جدید یاهو قرار است در نخستین هفته‌های سال ۲۰۲۴ معرفی شود. قطعا طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از این جستجوگر به‌دست ما خواهد رسید که با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*