پیکاپ چینی VGV

پیکاپ چینی VGV به بازار ایران می‌آید

پیکاپ چینی VGV در راه بازار ایران است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم نگاهی به مشخصات، طراحی و امکانات پیکاپ وانت وی جی وی سینوتراک بیندازیم.

VGV یکی از شاخه‌های برند چینی سینوتراک است که با تولید خودروهای پیکاپ و سنگین، جایگاه نسبتا خوبی در بازارهای بین‌المللی، به‌خصوص خاورمیانه داشته است. بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، احتمالا شاهد حضور این پیکاپ چینی در بازار خودرو ایران باشیم. این خودرو با مشخصات فنی و ظاهری جدیدی که در آن وجود دارد، سعی دارد تا جایگاه بهتری از آنچه هست را در بازارهای خودرویی کسب کند.

برخی مشخصات فنی پیکاپ چینی VGV

این خودرو مجهز به یک گیربکس 8 سرعته و یک موتور 2 لیتری توربودیزل است که تاکنون اطلاعاتی از توان تولیدی یا گشتاور این خودرو گفته نشده است. همچنین سیستم تعلیق این خودرو نیز ترکیبی از کمک‌فنرهای شمش و مولتی‌لینک است که باعث تسهیل رانندگی در وضعیت‌های مختلف به‌خصوص برای آفرودسواران می‌شود.

این خودرو در آینده به موتورهای الکتریکی نیز مجهز خواهد شد که نشان می‌دهد برند سینوتراک برای آینده این شرکت روی فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کرده است.

برخی مشخصات ظاهری

پیکاپ چینی VGV

با توجه به عکس‌های منتشر شده، چهره جلویی این خودرو برای ارائه جلوه‌ای خشن به چراغ‌های بزرگ و باریک مجهز شده است. طراحی قسمت عقب با توجه به چراغ‌های L شکل و طراحی زمخت بدنه، بر این خشن بودن افزوده است.

داخل کابین نیز بهبود یافته و روکش‌های صندلی و قسمت داخل از چرم مصنوعی ساخته شده است که باعث افزایش ظریف‌کاری و در نتیجه زیبایی آن شده است. همچنین قسمت داشبورد نیز بازطراحی شده و با ظاهر به‌روزتر خودنمایی می‌کند. اما تاکنون اطلاعاتی از ابعاد و اندازه این خودرو منتشر نشده است.

همچنین تاکنون زمان رسمی ارائه این خودرو توسط شرکت سینوتراک گفته نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*