هیوندای النترا وارداتی

اولین سری از هیوندای النترا وارداتی روانه بازار شد + قیمت

اولین سری از هیوندای النترا وارداتی مدل 2023 توسط کرمان موتور به دست مشتریان رسید و فعالان بازار نیز قیمت این خودرو وارداتی را در بازار آزاد تعیین کردند.

شرکت کرمان موتور به‌تازگی نخستین سری از هیوندای النترا وارداتی مدل 2023 را به مشتریانی که قبلا برای خرید این خودرو اقدام کرده بودند، تحویل داد. در همین راستا مشتریان و فعالان بازار در آگهی‌های آنلاین برای این خودرو قیمت نجومی را در نظر گرفتند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری هیوندای النترا وارداتی در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت هیوندای النترا وارداتی در بازار

در حالی که قیمت نهایی این خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شده بود، اما اکنون فعالان بازار برای آن قیمت 3 میلیارد و 800 میلیون تومان تا 3 میلیارد و 900 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

البته یکی از فعالان بازار خودرو تهران در خصوص قیمت‌گذاری این خودرو عنوان کرد با توجه به این‌که تعداد محدودی از این خودرو روانه بازار شده، اعلام قیمت‌های نجومی برای آن دور از انتظار نبود. در واقع انتظار می‌رود پس از مدتی قیمت بازار این خودرو به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد رسید.

هیوندای النترا وارداتی

گفتنی است هیوندای النترا مدل 2023 کرمان موتور به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر 127.5 اسب بخار و گشتاور 158 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین این خودرو با باک 47 لیتری خود به‌ازای هر 100 کیومتر به‌شکل ترکیبی حدود 9.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*