تندیس ملی رضایتمندی مشتری

تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول اهدا شد

هیات داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس ملی رضایتمندی مشتری را به شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول اهدا کرد.

یکشنبه 5 آذر 1402، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به‌منظور تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس، برخی از مدیران دولتی، چهره‌های سیاست‌گذار حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکارها حضور داشتند. این رویداد، هر ساله با هدف تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری‌مداری و مسئولیت‌پذیری برگزار می‌شود.

همراه اول شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانسته شد

هیات داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس ملی رضایتمندی مشتری را به شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول اهدا کرد. مشتری‌مداری در دنیای امروزی، یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

از جمله محورهای شاخص این همایش می‌توان به آشنایی با تکنیک‌های جهانی عامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌ها، مزایای به‌کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری در سازمان‌ها، شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان، شناخت نقش رضایت‌مندی مشتریان در چالش‌های کسب‌وکار، چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در تمامی سطوح و افزایش بهره‌وری سازمان اشاره کرد.

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، همواره بر شاخص‌هایی مانند افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس‌های دیجیتال جدید، ارتقای سطح وفاداری مشترکان، بهبود بهره‌وری، افزایش رضایت کارکنان، ارتقای جایگاه برند و حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی تاکید داشته است. این شرکت در تلاش است تا همیشه نرخ رضایت مشتریان را در بالاترین سطح خود نگه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*