پیکاپ چانگان هانتر

پیکاپ چانگان هانتر توسط سایپا در ایران عرضه می‌شود + عکس و مشخصات فنی

پیکاپ چانگان هانتر توسط سایپا وارد ایران شده و در حال گذراندن تست‌های فنی است. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ Changan Hunter آشنا خواهیم شد.

گروه خودروسازی سایپا مدتی قبل از برنامه خود برای واردات پیکاپ هانتر به ایران خبر داد. در همین راستا اکنون خبرها حاکی از آن است که این پیکاپ چینی وارد ایران شده و در حال گذراندن تست‌های فنی است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات پیکاپ چانگان Hunter آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی چانگان هانتر

پیکاپ چانگان هانتر

چانگان هانتر که در بازار چین با نام Kaicene F70 شناخته می‌شود، همانند چانگان اکسپلورر بر پایه پلتفرم پژو لندترک توسعه پیدا کرده است. این پیکاپ چینی به یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

هرچند چانگان هانتر به سامانه چهار چرخ محرک مجهز شده، اما قدرت تولیدی از پیشرانه به‌شکل استاندارد به چرخ‌های عقب ارسال خواهد شد. ضمن این‌که این خودرو از سیستم تعلیق تنظیم‌پذیر به‌همراه قابلیت‌های رانندگی اکو و اسپرت نیز بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان Hunter

پیکاپ چانگان هانتر

از امکانات رفاهی و ایمنی چانگان هانتر می‌توان به تریم داخلی چرم، سنسور روشنایی روز، سنسور نور، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، سیستم تهویه اتوماتیک به‌همراه دریچه هوا برای سرنشینان عقب، نمایشگر لمسی، اتو هلد، ترمز پارک برقی، دو حالت رانندگی اکو و اسپورت، آینه‌های تاشو برقی به‌همراه گرم‌کن، دوربین 360 درجه، دوربین و سنسور عقب، 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلویی، کروز کنترل، سیستم کمک به حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه پیکاپ Changan Hunter

پیکاپ چانگان هانتر

پیکاپ چانگان هانتر بسته به نوع مشخصات فنی و سطح امکانات با قیمت بین 15 هزار و 400 دلار تا 29 هزار و 200 دلار در بازارهای هدف به فروش می‌رسد. از این رو انتظار می‌رود این خودرو از لحاظ قیمتی در سطح پیکاپ‌های مکث کلوت اتوماتیک، بهمن G9 و فوتون تونلند G7 باشد.

در حال حاضر این خودرو در حال گذراندن تست‌های فنی است و انتظار می‌رود با کسب مجوزهای لازم به‌زودی به بازار ایران عرضه شود. همچنین با توجه به این‌که این پیکاپ چینی در ردیف خودروهای کار و تجاری قرار می‌گیرد، به احتمال زیاد خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به‌فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*