تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید

اولین تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید توسط فونیکس به مشتریان تحویل داده شد

شرکت فونیکس طی مراسمی اولین تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید را به مشتریان تحویل داد که آغازی برای ورود خودروهای پلاگین-هیبرید به خیابان‌های کشور محسوب می‌شود.

در مراسمی مهم، یکی از نمایندگان فونیکس، ریموت اولین نمونه از محصول پلاگین-هیبرید این برند را که به‌عنوان نخستین خودرو با این تکنولوژی در ایران تولید شده است، به مشتری تحویل داد؛ رویدادی پیشگامانه که نشان شروعی برای ورود خودروهای پلاگین-هیبرید به سطح معابر کشور است.

تحویل تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید به مشتریان

تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید

فونیکس در این مراسم باشکوه، تعهد خود به پیشرفت فناوری خودرو در بازار ایران را به نمایش گذاشت. تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، گواهی بر اهتمام فونیکس نسبت به نوآوری و اولویت دادن به مسائل زیست محیطی است.

مزایای فناوری پلاگین-هیبرید

در میان هیجان ارائه تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، نگاهی به مزایای قابل توجه فناوری پلاگین هیبرید، می‌تواند جالب توجه باشد. این فناوری پیشرفته چندین مزیت را از جمله موارد زیر به همراه دارد:

قدرت و شتاب فوق‌العاده:

ترکیب توان موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو با 2 موتور برقی، قدرتی، در حالی که باتری‌ها شارژ کامل داشته باشند، قدرتی معادل 326 اسب بخار را تولید می‌کند. این قدرت به شما امکان می‌دهد سرعت خود را تنها ظرف 7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسانید.

میزان پیمایش و کاهش دغدغه‌ها:

در صورتی که با تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، یک باک پر از بنزین و شارژ کامل باتری داشته باشید، می‌توانید مسافت 950 کیلومتر را با همان یک باک طی کنید. همچنین به‌خاطر امکان اتکا به موتورهای برقی، دیگر مثل گذشته دغدغه‌ی پمپ بنزین نخواهید داشت؛ چرا که در صورت اتمام بنزین هم تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید می‌تواند 75 کیلومتر را صرفا با شارژ باتری طی کند.

کابین آرام:

با توجه به این‌که بخش قابل توجهی از انرژی تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید توسط موتورهای برقی تامین می‌شود و فرآیند روشن شدن خودرو نیز کاملا متکی بر نیروی الکتریکی است، کابین آرام خودرو، یکی از نکات جذابی‌ست که سرنشینان را شگفت‌زده خواهد کرد.

کاهش مصرف سوخت:

دو موتور برقی تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، با کمک قابل توجه به تولید انرژی موجب می‌شوند مصرف سوخت این خودرو در وضعیت شارژ کامل باتری، تنها 1.5 لیتر در صد کیلومتر باشد و این یعنی ضمن کاهش هزینه‌های سوخت، کمک قابل توجهی به احیای محیط زیست صورت می‌گیرد. کاهش دفعات مراجعه به پمپ بنزین، یکی از مزایای تکنولوژی پلاگین-هیبرید است که به‌میزان قابل توجهی در زمان دارندگان این خودرو صرفه‌جویی می‌کند.

 کاهش هزینه نگهداری:

خودروهایی که در زیرمجموعه محصولات الکتریکی قرار دارند، به‌طور کلی با استهلاک کمتری در قیاس با خودروهای مبتنی بر موتورهای احتراق داخلی همراه هستند و همین موضوع به کاهش هزینه‌های نگهداری، خودروهای پلاگین-هیبرید منجر می‌شود. تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی بهره می‌برد و خبر خوش برای مشتریان این است که علاوه بر اعطای شارژر همراه برای خودرو، یک ایستگاه شارژ خانگی نیز توسط واحد خدمات پس از فروش (Home Service)، در منزل خریداران نصب می‌گردد.

تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید

همانطور که فونیکس این گام تاریخی را با تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید برمی‌دارد، جایگاه خود را به‌عنوان یک پیشگام در معرفی فناوری‌های پیشرفته خودرو به بازار ایران تثبیت می‌کند.

فونیکس: پیشرو در نوآوری خودرو

فونیکس به‌عنوان نامی پیشرو در زمینه نوآوری خودرو و ارائه استانداردهای جدید برای صنعت خودرو ایران، با تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید، در ارائه وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست و پیشرفته به جاده‌های ایران نیز پیشگام است.

با نگاهی به آینده، فونیکس برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارد. رونمایی از نسخه پلاگین-هیبرید تیگو 7 پرو، در افق چشم‌انداز این برند قرار دارد و نویدبخش پیشرفت های بیشتر در فناوری و مسائل زیست محیطی است.

از کسانی که مشتاق کشف بیشتر تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید و مطلع شدن از پیشرفت‌های پیشگامانه فونیکس هستند، دعوت می‌شود از صفحه اختصاصی این محصول در وب سایت رسمی فونیکس دیدن کنند. با فونیکس آینده رانندگی را در آغوش بگیرید؛ جایی که نوآوری با جاده‌های بی انتها همراه می‌شود:

https://فونیکس.com/eplus/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*