پاگانی ایمولا رودستر

ابر خودرو پاگانی ایمولا رودستر با قدرت حیرت انگیز معرفی شد

ابر خودرو پاگانی ایمولا رودستر با پیشرانه قدرتمند و سرعت خارق‌العاده معرفی شد. در ادامه با مشخصات Pagani Imola Roadster آشنا خواهیم شد.

شرکت ایتالیایی پاگانی از محصول جدید خود با نام ایمولا رودستر رونمایی کرد که از پیشرانه قدرتمند 12 سیلندر AMG بهره می‌برد و می‌تواند به حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات ابر خودرو پاگانی ایمولا رودستر آشنا می‌شویم.

مشخصات پاگانی ایمولا رودستر

پاگانی 4 سال قبل برای نخستین بار ایمولا کوپه که طبق پاگانی هوایرا توسعه یافته بود را معرفی کرد و اکنون این خودروساز ایتالیایی از نسخه رودستر این ابرخودرو پرده برداشته است.

پاگانی ایمولا رودستر

پاگانی ایمولا رودستر از پکیج آیرودینامیکی هوایرا R بهره می‌برد که یکی از قدرتمندترین خودروهای تولیدی در جهان ویژه پیست است و به همین دلیل پکیج آیرودینامیکی ویژه‌ای روی این خودرو نصب شده است. البته پاگانی ایمولا رودستر بر خلاف هوایرا R برای مسیرهای شهری و خیابان‌ها طراحی شده و این کارکرد به‌عنوان تفاوت بزرگ این دو خودرو محسوب می‌شود.

پاگانی ایمولا رودستر

ایمولا رودستر بدون احتساب وزن پکیج آیرودینامیکی، دارای 1260 کیلوگرم وزن خالص است که نشان می‌دهد این خودرو از لحاظ وزنی در سطح یک خودرو کوچک شهری قرار دارد. البته این ابرخودرو بر خلاف سایر خودروهای شهری به یک پیشرانه بزرگ و قدرتمند 12 سیلندر AMG مجهز شده است.

پاگانی ایمولا رودستر

این ابرخودرو ایتالیایی از یک پیشرانه 6 لیتری تویین توربوشارژر شرکت AMG بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 838 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که البته شرکت پاگانی سرعت آن را به‌شکل الکترونیکی محدود کرده است.

Pagani Imola Roadster

ایمولا رودستر همانند آئودی R8 GT2 به‌گونه‌ای طراحی شده تا سواری مناسبی را روی جاده‌های شهری و بین‌شهری ارائه دهد و به همین دلیل از لاستیک‌های Pirelli P Zero Trofeo R بهره می‌برد. تایرهای این خودرو از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و روی رینگ‌های 20 و 21 اینچی فورج‌کاری شده نصب می‌شوند. وظیفه مهار این خودرو نیز بر عهده سیستم ترمز کربن سرامیکی خنک شونده از برند Brembo است.

Pagani Imola Roadster

کمک‌فنرهای قابل کنترل به‌شکل الکترونیکی و سیستم تعلیق دو جناقی به‌عنوان سایر ویژگی‌های مهم این خودرو به‌شمار می‌روند. در حال حاضر جزئیات قیمتی این خودرو منتشر نشده، اما پاگانی قصد دارد فقط 7 دستگاه از آن را تولید کند. ضمن این‌که نسخه کوپه پاگانی نیز فقط در تعداد 5 دستگاه تولید و عرضه شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*