هوش مصنوعی DALL-E نرم افزار پینت

هوش مصنوعی DALL-E به نرم افزار پینت ویندوز اضافه شد

هوش مصنوعی DALL-E به نرم افزار پینت ویندوز اضافه شد. با کمک آن می‌توانید عکس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در Microsoft Paint خلق کنید.

سپتامبر گذشته، توسعه‌دهندگان قطعه کدهایی را در نرم افزار Paint مایکروسافت پیدا کردند که خبر از اضافه شدن یک مولد تصویر هوش مصنوعی به‌نام Cocreator به این برنامه را می‌داد. ماه گذشته مایکروسافت رسما این موضوع را تأیید کرد و این قابلیت که از مدل هوش مصنوعی DALL-E 3 قدرت می‌گیرد را هم در اختیار کاربران گروه آزمایشی Windows Insider قرار داد تا آن را بررسی و مشکلاتش را گزارش کنند.

اما حالا کاربری در شبکه اجتماعی ایکس گزارش می‌دهد که هوش مصنوعی DALL-E در سکوت خبری به نسخه نهایی نرم افزار پینت ویندوز اضافه شده و کاربران بدون ثبت نام برای قرارگیری در لیست انتظار یا عضویت در گروه Insider می‌توانند آن را تجربه کنند. او در پیامی گفته است:

DALL-E 3 هم اکنون در Paint در اختیار همه قرار گرفته است. این با آخرین آپدیت ویندوز ۱۱ یکپارچه شده است. نیازی نیست در لیست انتظار قرار بگیرید، فقط کافیست روی دکمه “Cocreator” بزنید، تصویر دلخواهتان را توصیف کنید، یک استایل برای آن انتخاب کنید و لذت ببرید. این قابلیت کاملا رایگان است.

هوش مصنوعی DALL-E نرم افزار پینت

آموزش استفاده از هوش مصنوعی DALL-E در Paint

مایکروسافت در صفحه پشتیبانی برنامه Paint، آموزش استفاده از این قابلیت جدی را ارائه کرده است که در زیر می‌توانید بخوانید:

برای استفاده از Cocreator، برنامه Microsoft Paint را باز کنید و آیکون Cocreator را از نوار ابزار انتخاب کنید تا پنل کناری Cocreator ظاهر شود. در بخش ورود متن، تصویری که قصد خلق کردن آن را دارید توصیف کنید. به‌طور مثال می‌توانید بنویسید “a blue cat with a red hat” (یک گربه آبی با یک کلاه قرمز) یا “a landscape with mountains and a lake” (یک منظره با کوه و دریاچه). هر چه توصیف شما دقیق‌تر باشد، نتایج با انتظارات شما مطابقت بیشتری خواهد داشت.

بعد از اینکه متن را وارد کردید، استایلی که می‌خواهید عکستان با آن خلق شود را انتخاب کرد ه و سپس روی دکمه Create کلیک کنید. Cocreator سه عکس متفاوت متناسب با درخواست شما را ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید روی هر کدام که خواستید کلیک کنید تا با سایز بزرگ ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت رایگان والپیپر گوشی با هوش مصنوعی DALL-E

نکته: برای استفاده از این قابلیت در برنامه پینت شما باید یک اکانت مایکروسافت داشته باشید. همچنین در حال حاضر ۵۰ کردیت به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که با هر یک کردیت، می‌توانید یک عکس خلق کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*